Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel, pályakezdőknek
52 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...tegnap 08:09
-
Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice for customers by answering calls and emails. Help the development, and test new software features while taking into account our clients' points of view. Investigate customer-related...Friss
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...ma 14:00
-
We are looking for an enthusiastic Croatian/Serbian/Bosnian Speaking Level 1 Agent to join our Service Desk team in Budapest and as a part of a team provide professional back and front office service function for our client’s project - in line with the contractual agreements. Y...ma 12:00
-
Slovenian Speaking Service Desk Agent
Legyen az első 5 jelentkező között!1134 Budapest, Váci út 43.We are looking for an enthusiastic Slovenian Speaking Level 1 Agent to join our Service Desk team in Budapest and as a part of a team provide professional back and front office service function for our client’s project - in line with the contractual agreements. Your responsibil...ma 11:45 -
Ezek lesznek a napi feladataid Külső / Belső műszaki és informatikai support: segítségnyújtás az ügyfeleknek és a társosztályon lévő kollégáknak rendszerünk használatában Rendszeradminisztráció és testreszabás: hozzáférésed lesz az egyedi rendszereinkhez is, Te adhatsz majd jogos...ma 09:25
-
Helpdesk által delegált bejelentések kezelése SLA megtartása mellett A feladatokat ügyfeleink kliens eszközein, szoftverein kell elvégezni (desktop, notebook, mobil, nyomtatók, perifériák, Windows, Office) Kliensoldali szolgáltatások zavartalan működésének biztosítása a fő célunk...ma 05:05
-
Kiemelt ügyfelünknél, a Wizz Airnél segítesz a beszerzések kezelésében A Te feladatod lesz az új belépő kollégák beléptetése Hozzád fog tartozni az eszközök, kisebb hardware elemek megrendelése Te kezeled az eszköznyilvántartást, bevételezed az új eszközöket Notebook-okat, asztal...ma 05:05
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 13:40
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 13:35
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 13:35
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:55
-
Contributes to the providing of IT services, operation of Downstream domain specific applications according to the ITD GBS standards, and SLA parameters of the IT Service Catalogue. WHAT WOULD BE YOUR DAILY TASK:You will: provide operation support of applications, handling and...márc. 27.
-
Providing the IT operational services of MOL IT and Digital GBS Hungary Kft (subsidiary of MOLgroup). In accordance with the provisions of the IT Strategy, in the quality and in accordance with the conditions undertaken in the IT Services Catalogue in the field of applications be...márc. 27.
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...márc. 27.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 27.
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai b...márc. 26.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 26.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which cannot be resolved o...márc. 26.
-
Felhasználók első szintű informatikai támogatása, problémamegoldás (Informatikai HelpDesk, Field Service) Rendszeradminisztráció Napi, adminisztratív jellegű feladatok Leltározás, kliensek üzembe helyezése, telepítése, cseréje Nyomtató karbantartás, kellékanyag csere...márc. 26.