Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák középiskolai végzettséggel
58 db találat
Szűrés
-
Job Purpose: To offer 1st level IT support to contracted customers To help end-users by acting as a SPOC in resolving and/or addressing their IT issues and queries To provide support through email, chat, ITSM tool or phone To support our customers in the respective contracted lan...tegnap 09:43
-
Job Purpose: Help end-users by resolving their IT issues and queries Provide support through email, chat or phone Support our customers in German and English Main responsibilities of the role: Deal with software and connection-related issues Use automated diagnostic programs to...tegnap 09:43
-
Szeretne egy informatikai infrasruktúrát kézben tartani, és hosszútávon munkáltatója informatikai környezetét fejleszteni? Nemzetközi cégünkben a betanulást követően a rendszer belső támogatásához, és az IT modernizációs projektekhez keresünk felelős munkatársat. Munkaköre: A fel...tegnap 16:20
-
A pályázatkezelő rendszer felhasználóitól érkező bejelentések fogadása help desk rendszeren keresztül; Hibák, bejelentések megoldása, vagy továbbítása a fejlesztők felé; IT javítási folyamatok menedzselése; Az elkészített javítások céltesztjének végrehajtása, értékelése, dokument...tegnap 12:05
-
A társaság informatikai rendszereinek optimális teljesítményének és biztonságának tervezése, fejlesztése, karbantartása és támogatása A számítógépes hálózat felhasználóinak a hálózat és programok működtetésében való segítség nyújtása Hibajelzés esetén (távoli vagy helyszíni) hiba...tegnap 11:10
-
Informatikai támogatás, oktatás biztosítása helyszínen vagy távmenedzsment eszközökkel Partnerektől beérkező igények, hibabejelentések dokumentálása és rendszerezése Azonnal kezelhető hibák és felhasználói igények megoldása A szolgáltatások működésével, felhasználásával kapcsolat...tegnap 10:10
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 09:45
-
A termelési IT infrastruktúra, gyártóberendezéseket vezérlő számítógépek, azokat kiszolgáló informatikai rendszerek fejlesztése (igények meghatározása, fejlesztések megvalósítása) és üzemeltetése, SLA-k és ennek megfelelő belső megállapodások (OLA-k) kialakítása, kezelése. Felhas...tegnap 09:40
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 09:30
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...tegnap 09:15
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...tegnap 08:20
-
As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applications in Production Environment Communicate with end Users in Polish la...tegnap 07:50
-
Diagnosztizálja és megoldja a hardver- és szoftverproblémákat, szoftverterjesztést végez, jegyeket hoz létre és frissít a változások tükrözésére, valamint együttműködik az ügyfelekkel a megfelelő szintű elkötelezettség és kommunikáció biztosítása érdekében. Feladatok végrehajtásá...márc. 17.
-
Az E.ON ügyfélszolgálati-ügyviteli rendszer (SAP IS-U) működésének átfogó ismeretének megszerzése SAP ISU vagy egyéb ügyfélkapcsolati rendszerek, vagy részmodulok (workflow, iratkezelés, portál-mobilapp, call center) megismerése. Részvétel a megrendelőtől érkező fejlesztési igény...márc. 17.
-
Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice for customers by answering calls and emails. Help the development, and test new software features while taking into account our clients' points of view. Investigate customer-related...márc. 17.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...márc. 17. -
CZ/SK and HU Speaking Colleague Engagement Associate (Business Support)
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest Váci út 187Providing service to Tesco colleagues by resolving issues that affect the store operations Working in ticketing system, backoffice support for our customer team Ensure all contacts are answered efficiently and resolved as detailed in the operating processes Take ownership of the...márc. 17. -
A vállalat informatikai rendszereinek üzemeltetése, támogatása, fejlesztése, hibaelhárítása, IT erőforrások és szakértelem biztosítása IT infrastruktúrába tartozó eszközök telepítése, összeszerelése, karbantartása, hálózatépítés A vállalatnál dolgozó munkavállalók részére felhasz...márc. 17.
-
We are looking for an enthusiastic Croatian/Serbian/Bosnian Speaking Level 1 Agent to join our Service Desk team in Budapest and as a part of a team provide professional back and front office service function for our client’s project - in line with the contractual agreements. Y...márc. 17.
-
Slovenian Speaking Service Desk Agent
Legyen az első 5 jelentkező között!1134 Budapest, Váci út 43.We are looking for an enthusiastic Slovenian Speaking Level 1 Agent to join our Service Desk team in Budapest and as a part of a team provide professional back and front office service function for our client’s project - in line with the contractual agreements. Your responsibil...márc. 17.