Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák >10 év tapasztalattal
32 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Kiemelt ügyfelünknél, a Wizz Airnél segítesz a beszerzések kezelésében A Te feladatod lesz az új belépő kollégák beléptetése Hozzád fog tartozni az eszközök, kisebb hardware elemek megrendelése Te kezeled az eszköznyilvántartást, bevételezed az új eszközöket Notebook-okat, asztal...ma 05:05
-
Helpdesk által delegált bejelentések kezelése SLA megtartása mellett A feladatokat ügyfeleink kliens eszközein, szoftverein kell elvégezni (desktop, notebook, mobil, nyomtatók, perifériák, Windows, Office) Kliensoldali szolgáltatások zavartalan működésének biztosítása a fő célunk...ma 05:05
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 13:40
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 13:35
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 13:35
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...tegnap 08:20
-
Az állás leírása Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kiv...márc. 27.
-
5-10 tagból álló 24/7 beosztásban dolgozó csapat irányítása Munkaidőbeosztás készítése biztosítva a folyamatos felügyeletet Eszkalációs pont a problémás incidenseknél A feldolgozott jegyek minőségének ellenőrzése Együtt dolgozik a többi IT csapattal biztosítandó a hibajegyek miné...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.
-
Design, plan and implement/introduce network infrastructure and services Technical project lead High level operation, maintenance and development of a Cisco and Palo Alto based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless, VPN and identity management) High level trouble...márc. 26.
-
2. és 3. szintű felhasználói támogatás nyújtása a JIRA és a Confluence rendszerekhez; Fejlesztési igények vizsgálata, egyeztetése az igénylővel, érintett területekkel; JIRA-t érintő felhasználói bejelentések kezelése és priorizálása, önálló folyamatmódosítási és optimalizációs ja...márc. 25.
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...márc. 25.
-
Develop and maintain the HARMAN Business Management System (BMS) in line with the required industry standards (ISO 9001), accreditation requirements, and business requirements across the organization through existing and new procedures within our Professional Solutions Division...márc. 24.
-
Act as the dedicated key contact for VFs biggest strategic IoT customer(s) globally Manage the customer relationship at senior management level Own service review meetings/QBRs onsite Provide proactive IoT technical service management Initiate and drive service improvements by a...márc. 24.
-
Provide high-level 1st line support and first-time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forward only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the requir...márc. 24.
-
Provide high-level 1st line support and first-time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forward only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the requir...márc. 24.
-
Belső IT üzemeltetési és szakmai szervezetek valamint a külső beszállítók munkájának összehangolása, koordinálása. A szolgáltatási szerződésben vállalt SLA-k és KPI-k folyamatos monitorozása, felügyelete és kommunikálása a szolgáltatásban érintettek számára. Szoros együttműködés...márc. 24.