It support, helpdesk állások, munkák 5-10 év szakmai tapasztalattal

28 db találat Szűrés
  • Feladatod lesz hívások, bejelentések fogadása; bejelentések feldolgozása hibajegy-kezelési rendszerben (adminisztráció nyelve: angol); tudásbázis alapján IT rendszerekben keletkezett hibák első szintű elhárítása; hibajegyek továbbítása; kommunikáció a bejelentővel; telefonkonfere...
    ma 15:07
  • A Titkárság dolgozóinak informatikai támogatása, a felmerült kérdésekkel, informatikai problémákkal kapcsolatos feladatok megoldása. A Titkárság tulajdonában lévő hardver elemek üzemeltetése, konfigurálása, karbantartása. Az elvégzett feladatok naprakész nyilvántartása az erre a...
    ma 00:00
  • ICT Infrastructure Specialist

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    9200 Mosonmagyaróvár, Úttörő u. 43
    Solving ICT Infrastructure related issues Manage and ensure all day-to-day operations are executed and completed Participating in working towards continuous operational improvement and enhancements Manages/monitors day to day operations for all local, regional and Global business...
    ma 00:00
  • 1st level helpdesk feladatok ellátása, a belső felhasználók operatív támogatása, IT problémák/igények megoldása, szükség esetén eszkalálása; a kezelt hibák ticketing rendszerbe történő kezelése, és nyomon követése; számítógépek/ laptopok/ mobil és egyéb informatikai eszközök HW é...
    ma 00:00
  • Német nyelven telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel Hibakeresés és javítás Dokumentációk készítése Adminisztrációs feladatok elvégzése, riportok, adatszolgáltatások készítése Kapcsola...
    jan. 15.
  • Találja meg a kincset, és nyerjen!
    Regisztráljon, tegye elérhetővé önéletrajzát és nyerjen 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseit, problémáit fogadd telefonon, emailben és első, valamint másod szintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támogatási c...
    jan. 13.
  • Általános feladata az informatikai rendszer napi, üzemeltetési rutin feladatainak végrehajtása a vonatkozó utasítások, eljárásrendek, kézikönyvek és dokumentációk alapján; Üzemeltetési monitoring tevékenységben való részvétel, incidensek dokumentálása; A belső helpdesk rendszeren...
    jan. 13.
  • Oroszlányi és tatabányai telephelyen helyszíni támogatás napi 8 órában Helyi technikai problémamegoldás hibabejelentő rendszer alapján Felhasználói szaktanácsadás Ticketrendszerek pontos precíz használata Adminisztráció pontos vezetése, időelszámolások leadása Tárgyi eszköz mened...
    jan. 13.
  • Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása, Felhasználói azonosítók létrehozása, jogosultságkezelés a különböző rendszerekben, Számítógépek, IT eszközök telepítése, üzembe helyezése telephelyeinken, Egyszerűbb IT jellegű hibák elhárítása, Egyszerűbb IT ren...
    jan. 13.
  • Találja meg a kincset, és nyerjen!
    Regisztráljon, tegye elérhetővé önéletrajzát és nyerjen 2 000 000 Ft-ot!
    Játszom!
  • ACT as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Voice Call Handling: excellent knowledge of handing voice calls. Email Communication: professional email writing skills. Infrastructure Monitoring: Good understanding of I...
    jan. 13.
  • Tracking and monitoring of IT tools and software products Facilitating effective communication, organizing and conducting consultations Propose to reduce IT operating and procurement costs Processing and organizing IT orders Request quotes Preparation of statistics and diagrams C...
    jan. 12.
  • a pályázatkezelő rendszer felhasználóitól érkező bejelentések fogadása help desk rendszeren keresztül; hibák, bejelentések megoldása, vagy továbbítása a fejlesztők felé; IT javítási folyamatok menedzselése; az elkészített javítások céltesztjének végrehajtása, értékelése, dokument...
    jan. 12.
  • új felhívások kitöltőjének kialakítása, paraméterezése a pályázatkezelő rendszerben; űrlapok, sablon dokumentumok tervezése, szerkesztése; logikai parancsok beépítése az egyes folyamatokba; meglévő felhívások módosítása a pályázatkezelő rendszerben; kitöltők tesztelése, külső tes...
    jan. 12.
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    jan. 11.
  • Oktató

    1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
    a Társaság által fejlesztett pályázatkezelő rendszer működését bemutató gyakorlati képzések megszervezése, lebonyolítása, előadások megtartása a felhasználók és a Társaság munkavállalói számára, valamint az ezzel járó adminisztrációs feladatok ellátása; oktatói rendszerek tesztel...
    jan. 11.
  • Végfelhasználók informatikai támogatása, telefonos és személyes segítségnyújtás Hibabejelentések kivizsgálása, problémák feltárása, megoldása (2nd level) Kapcsolattartás a második szintű megoldócsoportokkal Microsoft Windows alapú kliensek üzemeltetése Határvédelmi és vírusvédelm...
    jan. 11.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim