Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák olasz nyelvtudással, főiskolai végzettséggel
8 db találat
Szűrés
-
A fejlesztő csapat fegyelmi és funkcionális vezetése, csapattagok továbbfejlesztése, képzésének és oktatásának irányítása Webalapú szoftveralkalmazások elemzése, tervezése, fejlesztése/továbbfejlesztése Kifejlesztett szoftveralkalmazások dokumentálása Tervezés, koordináció, követ...ma 15:10
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 13:35
-
2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...márc. 26.
-
Deal with software and connection-related issues Use automated diagnostic programs to solve network programs Use helpdesk software to call with descriptions of issues, progress, and solutions Escalate complex cases to Level 2 agentsmárc. 25.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 23.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...márc. 21.
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...márc. 21.