Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák főiskolai végzettséggel
12 db találat
Szűrés
-
Taking part in Austrian, German government orders, banking and insurance projects Usage of Cloud-based technologies Usage of Tech stack listed below (JavaScript, TypeScript, React, NodeJS, SQL, etc.)ápr. 21.
-
Banki, biztosítási projekteken való részvétel Web alapú megoldások fejlesztése és karbantartása Frontend és backend fejlesztése Felelősségvállalás a szoftver megvalósításáért és minőségéért Részvétel agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában Együttműködés, napi kommunikáció külföl...ápr. 20.
-
Support of internal customers (sales, accounting, after-sale service and security) providing troubleshooting and training on hardware and software functionalities. Understand current and future business goals and ongoing IT issues and suggest solutions to management. Ensure that...tegnap 12:07
-
Polish Speaking Service Desk Analyst Level 1 (NT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtTroubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillsápr. 20. -
Senior Application Support/Devops Engineer (JT)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, XI. districtPart of the application production support team providing global coverage – follow the sun model Maintain the application availability/monitoring and providing the application related support Provide application access for the business stakeholders/users. Troubleshooting problems...ápr. 20. -
Senior Application Support Analyst L2/L3 ESB/ TIBCO (LJT)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestL2/L3 Support for ESB /Tibco Applications which include handling incident management, change management, problem management, service request Monitor Tibco Application and Operating System proactively on a daily basis Evolve improvements within application scope Monitor and contro...ápr. 20. -
Első lépcsőben - számítógépek/mobiltelefonok konfigurálása, beüzemelése, - IT support feladatok (level 1), - kapcsolódó nyilvántartások, kimutatások vezetése, elkészítése, - kollégák támogatása, probléma elhárítás. Megfelelőség esetén később routerek, switchek, VLAN-ok, szerverek...ápr. 19.
-
SAP HCM modulban felmerülő problémák kezelése, Ticketek nyitása és nyomonkövetése, Lvl2-es szintű támogatás nyújtása, Dokumentálás, fejlesztőkkel való kapcsolattartás.ápr. 18.
-
Felhasználók eszközeinek (mobiltelefonok, tabletek, laptopok, belépőkártyák) kezelése: telepítése, kiadása/visszavétele/újratelepítése, adminisztrációja Windows felhasználók támogatása: MS Office felhasználók támogatása, közreműködés a hibaelhárításban Felhasználók jogosultságkez...ápr. 18.
-
Feladatok: - Olajminta tesztek teljes menedzselése - A kenőanyag adatbázis frissítése - A termékadatok karbantartása különböző rendszerekben - A Technical manager támogatása az új digitális szolgáltatásokban - A vevői hírlevél elkészítése - Fordítások rendelése és ellenőrzése - R...ápr. 16.
-
Drive the assigned Project activities Support technical staff Provide administration of Access, Request, Knowledge, Incident, Change and Budget Management Document mandatory information for tickets in ticketing tool Monitor open tickets and resolve them within prescribed Service...ápr. 12.
-
What awaits you? -Support the installation of the new technical cleanliness laboratory -Work on standards and work instructions for the product and also supplier parts -Will support the trainings concept -Will support the technical cleanliness Audits on side -Build up the network...ápr. 10.