Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
11 db találat
Szűrés
-
A fejlesztő csapat fegyelmi és funkcionális vezetése, csapattagok továbbfejlesztése, képzésének és oktatásának irányítása Webalapú szoftveralkalmazások elemzése, tervezése, fejlesztése/továbbfejlesztése Kifejlesztett szoftveralkalmazások dokumentálása Tervezés, koordináció, követ...tegnap 15:10
-
Webalapú szoftveralkalmazások elemzése, tervezése és fejlesztése vagy továbbfejlesztése Kifejlesztett szoftveralkalmazások dokumentálása Tervezés, koordináció, követelménygyűjtés és -elemzés, egészen a szoftver- és adatszerkezetek tervezéséig és fejlesztéséig A kifejlesztett szof...márc. 24.
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...tegnap 08:09
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 09:55
-
Support D365 FO across multiple locations; Liaise with business stakeholders including managing director level; Identify and document new requirements and cooperate with consultants to design new solutions or customizations; Perform analysis, setup, data conversion, user acceptan...tegnap 09:55
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...márc. 27.
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai b...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.