-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva december 5. -
-
Műszaki adminisztrátor
1163 Budapest, Kövirózsa utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vízkészlet használati járulék egyeztetése, utaltatása, levelezés-, felszólítók kezelése
- aktiválási jegyzőkönyvek előkészítése
- VPFD és belső beruházási projektek nyomonkövetése és adminisztratív támogatása
- erőmű látogatások szervezési támogatása
- megbeszélések szervezése
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatokIndependently managing the calendars and appointments of the General Counsel and Chief Compliance Officer is your primary responsibility, including coordinating both internal and external meetings, anticipating potential issues and proactively proposing solutions....
December 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Calendar management, meeting coordination and preparation
- Travel plan management and coordination
- Daily administrative tasks e.g. invoice management In SAP and personal support of VP
- Operational interface to direct reports regarding expenses, vacation, budget management, to-do's, tasks etc.
November 14. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatokHandles office coordinator tasks Organizes office tasks Writes documents Maintains spreadsheets and enters data into internal office and human resources software Supports payroll administration Manages office petty cash Liaises with office vendors Schedules and plans meetings and appointments...
November 11.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!