-
Ingatlan-tanácsadó
1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 18.Nettó 300e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz értékesítő munkatársunk feladata lesz új és használt ingatlanok értékesítése, bemutatása, tárgyalások szervezése és lebonyolítása, szerződéskötés, kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel...
November 13.• Előre sorolva 19 órája -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodai és pénzügyi asszisztens
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
December 01.• Előre sorolva december 4. -
Pénzügyi asszisztens és irodavezető
1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kimenő számlák kiállítása, fizetési határidők és beérkező átutalások nyomon követése
- Bejövő számlák fogadása (formai- és tartalmi ellenőrzés, utalásra előkészítés)
- Számlák rögzítése a könyvelési rendszerben
- Bank könyvelése
- Elszámolások feldolgozása, nyilvántartása
- Számlaproblémák kezelése
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Pénzügyi asszisztens / Irodavezető
Infopark I - Budapest, Infopark stny. 1E, 1117
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szerződések, teljesítési igazolások és egyéb hivatalos dokumentumok aláíratása, scannelése, rögzítése belső rendszerekben
- Beérkező és kimenő iratforgalom kezelése, iktatása és postázása
- Dokumentumok rendszerezése, nyilvántartások vezetése
December 05. -
Pénzügyi / Értékesítési Asszisztens
Campona bevásárlóközpont - Budapest, Nagytétényi út 37, 1222Nettó 400e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Pénzügyi folyamatok kezelése táblázatban. Kimutatások készítése
- Banki ügyintézés, számlakezelés, adatrögzítés
- Könyvelői kapcsolattartás, adhoc pénzügyi ügyintézés
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, termékek bemutatása,
- Bemutatótermi értékesítés támogatása, szerződéskötés előkészítése
November 25.• Előre sorolva 19 órája -
Senior pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 135-139.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kapcsolattartás a külsős partnerekkel, szükséges adminisztráció elvégzése,
- bejövő/kimenő számlák és költségelszámolások adminisztrációja, továbbítása a könyvelésre,
- banki adminisztratív kapcsolattartás, ügyintézés,
- adatszolgáltatások a könyvelő, bérszámfejtés felé,
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Irodavezető/Pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1135 Budapest, Lehel utca 61.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokSzámlázással kapcsolatos adminisztrációs, könyvelési feladatok Bejövő számlák kezelése, iktatása Banki tételek rögzítés Kapcsolattartás a könyvelővel, folyószámlák egyeztetése Kimutatások készítése, munkaidő nyilvántartás ellenőrzése Posta kezelése Irodai ügyek önálló és proaktív intézése A...
December 03. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Alm irányítási szakértő tanácsadó állások, munkák irodavezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!