Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások Pest megyében 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
vásárlók kiszolgálása kassza kezelése árufeltöltés, áru elpakolása az üzlet higiéniai előírásainak betartása Új dohánytermék kategóriákhoz tartozó regisztrációs feladatokápr. 18.
-
Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...ápr. 20.
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...tegnap 10:00
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...ápr. 21.
-
Elvégzi a cikktörzsadat ellenőrzési-, gazdagítási-, karbantartási- és jóváhagyási feladatokat Biztosítja a törzsadatok integritását és minőségét a kulcsfontosságú rendszerekben Elvégzi a régi, nem használt vagy duplikált adatok rendszerből való eltávolításához és a törzsadat minő...ápr. 21.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 20.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 19.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ápr. 18.