Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Informatikai támogatás állások Pest megyében 3-5 év tapasztalattal

8 db találat
Szűrés
  • vásárlók kiszolgálása kassza kezelése árufeltöltés, áru elpakolása az üzlet higiéniai előírásainak betartása Új dohánytermék kategóriákhoz tartozó regisztrációs feladatok
    ápr. 18.
  • Novohost rendszer használata Étel és italkínálatunk teljeskörű ismerete Á la carte ebédeltetésben és vacsoràban való felszolgálás éttermünkben Asztalok megterítése és leszedése Rendelések felvétele és felszolgálása Vendégekkel való kommunikáció Vendégpanaszok hatékony kezelése Fi...
    ápr. 20.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    tegnap 10:00
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    ápr. 21.
  • Helpdesk munkatárs

    2040 Budaörs, Szent-Györgyi Albert utca
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    ápr. 20.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    ápr. 19.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim