Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások, munkák
50 db találat
Szűrés
-
Jó gyakorlati érzékkel, szervezőkészséggel rendelkező, műszaki beállítottságú kollégát keresünk, aki átlátja egy szárító-, tároló teleppel kapcsolatos feladatokat, szervezi és részt vesz azok elvégzésében Irányítja a hozzá tartozó munkatársakat, és működteti, kontrollálja a beszá...ápr. 15.
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...tegnap 18:25
-
Elvégzi a cikktörzsadat ellenőrzési-, gazdagítási-, karbantartási- és jóváhagyási feladatokat Biztosítja a törzsadatok integritását és minőségét a kulcsfontosságú rendszerekben Elvégzi a régi, nem használt vagy duplikált adatok rendszerből való eltávolításához és a törzsadat minő...ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
IT szolgáltatásaink értékesítésének támogatása Szolgáltatásaink bemutatása ügyfeleinknek személyes találkozók során IT projektekhez tartozó árajánlatok elkészítése Ügyfeleink igényeinek pontos felmérése Műszaki megoldás kidolgozása a rendszermérnök csapattal együttműködve Javasol...ápr. 15.
-
Konzultáció útján az ügyfél igényeinek dokumentálása, specifikálása Üzleti folyamatok, kialakult munkamódszerek felmérése, valamint dokumentálása Üzleti igényekhez kapcsolódó jogszabályok, szabványok, műszaki előírások megismerése, szintetizálása A nem hatékony területek felismer...ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 15.
-
A full-time BSc /MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours About the internship: Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (320...ápr. 15.
-
A full-time BSc/MSc student in your final year(s) enrolled at a Hungarian university studying IT. Required to complete the mandatory internship during your studies which is no more than 320 hours. About the internship Internship start date: 24th June, 2024 Duration: 8 weeks (32...ápr. 15.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ápr. 15.
-
Leendő munkatársunk feladata a százhalombattai termelő-telephely és a budapesti iroda informatikai rendszereinek üzemeltetése, illetve a szomszédos országokban működő irodák távoli támogatása. A felhasználók mindennapi támogatásán túl alapszintű karbantartások, rendszer frissítés...ápr. 15.
-
As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applications in Production Environment Communicate with end Users in Polish la...ápr. 15.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 14.
-
Kiemelt incidensek, probléma bejelentések és katasztrófahelyzet kezelési feladatok E2E menedzselése. Ennek részeként: Bejelentési kategória / hatás ellenőrzés Szakértők bevonása és koordinálása (SWAT team) Megoldói erőforrások (belső/külső) biztosítása Kapcsolattartás a partnerek...ápr. 14.
-
Felhasználók L2 szintű támogatása Szükséges beállítások elvégzése, részvétel a fejlesztési feladatok tesztelésében, a fejlesztéshez kapcsolódó GxP dokumentációk elkészítésében, a végfelhasználók oktatásában. Vezető modulfelelős irányításával kisebb projekt feladatok önálló végreh...ápr. 14.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 14.
-
Meglévő, részben bevezetés alatt álló PTC Windchill szoftver adminisztrációja, javítása, frissítése Részvétel a bevezetési projekt további szakaszaiban Windchill/CAD (Creo, NX) integráció követése Windchill vállalati szerver, adatbázis és webszerver karbantartása, felügyelete Rés...ápr. 14.
-
Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a szerverek (virtuális és fizikai) tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés Emellett három budapesti szervertermünkben (VIII., X., XIII. kerület) a legújabb technológiákat alkalmazva modern szerver-konfigurációk felépítése...ápr. 14.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 14.