Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák egyetemi végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...tegnap 18:25
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Késztermékek kiszállításának megszerv...ápr. 17.
-
IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...ápr. 17.
-
Fröccsöntő üzem és társterületek munkájának támogatása Automatizált cellák felügyeletében, hibaelhárításban való közreműködés Termeléskövető szoftver (MES) bővítésének menedzselése Logisztikai folyamatok fejlesztésében való közreműködés Üzemi és irodai informatikai eszközök kivál...ápr. 16.
-
Konzultáció útján az ügyfél igényeinek dokumentálása, specifikálása Üzleti folyamatok, kialakult munkamódszerek felmérése, valamint dokumentálása Üzleti igényekhez kapcsolódó jogszabályok, szabványok, műszaki előírások megismerése, szintetizálása A nem hatékony területek felismer...ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 15.
-
As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language. Provide L1.5 Support for multiple Applications in Production Environment Communicate with end Users in Polish la...ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 14.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 13.