Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Informatikai támogatás állások, munkák

49 db találat Szűrés
  • Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
    dec. 09.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    dec. 09.
  • IT Support Engineer

    1073 Budapest, Erzsébet körút 43.
    Az összes házon belüli szerver, munkaállomás, nyomtató és egyéb technikai eszköz folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása A felhasználói adminisztráció naprakészen tartása az informatikai rendszerekben Technikai támogatás biztosítása a felhasználóknak (user support) és a sz...
    dec. 08.
  • Éles rendszer felügyelete, napi ütemezési tevékenységek Felhasználói igények szerinti SQL lekérdezések készítése Riportok készítése a Reporting Services segítségével Adatkarbantartó szkriptek készítése, futtatása Rendszerek működésében bekövetkező hibák elhárítása, megelőző tevék...
    dec. 08.
  • Mobile Security Services specialist

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1133 Budapest
    Handle day-to-day operational onboarding of applications, support application issues, perform root cause analysis/resolution for application and system issues including but not limited to resolving defects and performing enhancements on the systems in collaboration with multiple...
    dec. 08.
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    dec. 08.
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    dec. 08.
  • Helpdesk munkatárs

    2040 Budaörs, Szent-Györgyi Albert utca
    A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...
    dec. 08.
  • Establishing Test Automation process and involvement in evaluating/planning the automation roadmap; Maintaining and updating Selenium WebDriver scripts; Designing, developing and implementing a scalable test automation framework and strategy using Selenium WebDriver; Developing a...
    dec. 08.
  • Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...
    dec. 07.
  • informatikai területet érintő teljeskörű beszerzési igények és rendelések folyamatának menedzselése, mobil és telefonos szolgáltatókkal kapcsolatos előfizetési és eszközrendelések menedzselése, IT eszköztár tekintetében szervezeti változások lekövetése, bejövő számlák ellenőrzése...
    dec. 07.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim