Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Informatikai támogatás állások, munkák
49 db találat
Szűrés
-
be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...dec. 01.
-
Ensuring the completion of development tasks to support the new release of projects/solutions Grooming user stories with Product Owner Supporting production requests or fixing issues Unit testing applications and reporting daily progressma 09:26
-
Provides a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solves the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gathers all the...ma 09:01
-
Provides a high-level 1st line support and first-time resolution whenever possible. Solves the overwhelming majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support. Performs monitoring and troubleshooting activities in o...ma 09:01
-
Your primarily role will be, as a main technical contact, to execute the implementation of the customers on our documents processing system. Specifically you will contact the customer’s IT departments to establish a document exchange protocol between the two systems, you will cre...tegnap 16:26
-
Kezeled és beállítod a hivatali dolgozókat érintő informatikai jellegű és szakrendszerhez kapcsolódó hozzáféréseket, jogosultságokat. Menedzseled a külsős (fejlesztői, egyéb szervezetektől érkező) jogosultság igényeket. Gondoskodsz az aktuális, informatikai szakrendszerekhez kapc...tegnap 00:36
-
Az összes házon belüli szerver, munkaállomás, nyomtató és egyéb technikai eszköz folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása A felhasználói adminisztráció naprakészen tartása az informatikai rendszerekben Technikai támogatás biztosítása a felhasználóknak (user support) és a sz...dec. 01.
-
Analyzing requirement provided from customer, understanding the complete impact Designing technical solution for the requirements provided Coding RPG400 programs or changing programs to achieve the functional requirementsdec. 01.
-
Éles rendszer felügyelete, napi ütemezési tevékenységek Felhasználói igények szerinti SQL lekérdezések készítése Riportok készítése a Reporting Services segítségével Adatkarbantartó szkriptek készítése, futtatása Rendszerek működésében bekövetkező hibák elhárítása, megelőző tevék...dec. 01.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.dec. 01.
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...dec. 01.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...dec. 01.
-
Windows szerverek üzemeltetése Microsoft Active Directory üzemeltetése Microsoft Configuration Manager alkalmazások, ADR-ek és Task Sequence-ek üzemeltetése és készítése Microsoft Remote Desktop Services üzemeltetése Powershell script nyelv haladó ismerete VmWare környezet üzemel...dec. 01.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...dec. 01.
-
- Adminisztráció - Adatrögzítés és mappák rendezése - Irattárazás könnyű fizikai pakolásdec. 01.
-
What will be your roles and responsibilities in the team? Support Operations team with investigating system issues Support Operations team with reporting enquiries Perform user access administration and regular access reviews Pre-screening system issues then report to Applicati...nov. 30.
-
Dutch Speaking First Line Analyst
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 30-34.First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...nov. 30. -
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...nov. 30.
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...nov. 30.
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...nov. 30.
-
A gyártásvégrehajtó rendszerekkel kapcsolatos elemzések, tervezések, tesztelések, validálások elvégzése Az új számítógépes rendszerek informatikai követelményspecifikációjának definiálása A számítógépes rendszerekkel kapcsolatos kockázatelemzések készítése Teszt protokollok írása...nov. 30.