Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció vezető állások, munkák angol nyelvtudással

13 db találat
Szűrés
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    ma 18:45
  • Irodai munkavégzés irodai jelenléttel 6, 8 órában. Az irodai munkafolyamatok hatékony szervezése, koordinálása és optimalizálása. Pénzügyi és számviteli folyamatok alapvető ismeretekkel. Dokumentációk precíz kezelése, munkafolyamatok dokumentálása. Adminisztratív nyújtása az érté...
    tegnap 15:20
  • A fejlesztési csapat operatív irányítása és felügyelete, az ide tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése. Ticketing rendszer kezelése és felügyelete. Szoros együttműködés fejlesztési vezetővel, termékfelelőssel és minőségbiztosítási felelőssel. Sprint és erőforrás tervezés, me...
    tegnap 12:51
  • Magyarországon elsőként naperőművekhez tartószerkezeteket fejlesztünk, tervezünk és értékesítünk ügyfeleink számára, határon innen és túl. Büszkék vagyunk szakmai tudásunkra. Prémium színvonalú szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, hiszünk a folyamatos fejlődésben és nyitott...
    tegnap 11:39
  • Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...
    ápr. 23.
  • Közreműködés külföldi képesítések elismerési eljárásának lefolytatásában, ezen külföldi képesítésekről tájékoztatás kiadásában, továbbá magyarországi képesítésekről és szakmai gyakorlatról szóló hatósági bizonyítvány kiadásában, valamint a főosztály nemzetközi kapcsolattartási fe...
    ápr. 22.
  • Gondoskodás a Kart érintő adatszolgáltatások, statisztikák elkészítéséről Beosztja és nyilvántartja a Dékáni Hivatal dolgozóinak munkaidejét, szabadságát, helyettesítését, a napi operatív munkát meghatározza. Az ösztöndíjakkal, pályázatokkal kapcsolatos adminisztráció irányítása...
    ápr. 21.
  • Office & Administration Manager

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Nyíregyháza
    Felelős a kiszervezett számviteli, bérszámfejtési és pénzügyi tevékenységek irányításáért a vezérigazgató ellenőrzése alatt Hatékony részvétel a pénzügy és a számvitel napi működésében A magyar hatóságokkal való zökkenőmentes kapcsolattartás Együttműködés és támogatás nyújtása kü...
    ápr. 19.
  • Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...
    ápr. 18.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 12.
  • Vendégek és partnerek professzionális fogadása, ki-és beléptetése Megbeszélések előkészítése, a tárgyalók folyamatos tökéletes állapotának biztosítása Beérkező telefonhívások, e-mailek, valamint postai küldemények kezelése Irodával kapcsolatos karbantartások kezelése, kapcsolatta...
    ápr. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim