Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztratív irodai állások, munkák Hajdú-Bihar megyében

9 db találat
Szűrés
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    ápr. 22.
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyfélkezelés- Rendelések kezelése- Adminisztratív feladatok ellátása... -Hosszútávú, stabil munkalehetőség-Határozatlan idejű munkaszerződés-Modern irodai környezet... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work...
    ápr. 20.
  • adminisztratív munkájának segítése min. középfokú végzettség adminisztratív munkakörben szerzett 1-2... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás...
    ápr. 19.
  • az adminisztratív terület irányítása, szervezése, az adminisztratív tevékenységekhez szükséges... folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása... , megszervezése, illetve optimalizálása, az adminisztratív és termelési tevékenységek közötti adat... , szükség esetén kialakítása, adminisztratív adatbeviteli felületek fejlesztésében való aktív... , Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; College; Personal...
    ápr. 18.
  • adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső... , Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school...
    ápr. 19.
  • egyéb adminisztratív feladatok nappali tagozatos, aktív vagy passzív tanulói /hallgatói jogviszony MS... Office magabiztos használata MUNKAIDŐ: hétfőtől péntekig, irodai munkaidőben napi minimum 6 órában... , Dokumentumkezelő; Recepciós; Személyi asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai...
    ápr. 16.
  • az árukiküldésigFolyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásaKapcsolattartás és szoros... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; 3 műszak; Full time work; Employee status...
    ápr. 12.
  • HR Irodavezető

    4024 Debrecen, Kossuth utca 42.
    , ehhez is tartoznak adminisztratív teendők bérszámfejtés előkészítése, riportálási feladatok a vezetők... ; Középiskola; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior...
    ápr. 12.
  • Műszaki munkatárs

    4034 Debrecen, Kuvasz utca 2.
    , egyéb adminisztratív feladatok ellátása - "C" és "E" kategóriás jogosítvány, érvényes GKI kártya, sofőrkártya... ; Autószerelő, Szervizes; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Szakmunka; Nem kell nyelvtudás; Általános...
    ápr. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim