Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák
166 db találat
Szűrés
-
The Mailroom Clerk receives, dispatches, sorts, and distributes mail from multiple sources. These include but are not limited to local and international mail, Diplomatic Post Office (DPO) mail, diplomatic pouch material, and commercial courier services. The incumbent spends a lar...ápr. 16.
-
Projektlebonyolítás Cégképviselet Szerződés egyeztetések Műszaki és szervezési ügyintézés Irodai adminisztráció Èrtékesítéshez kötődő dokumentáció elvégzése Rendszeres kapcsolattartás meglévő és leendő ügyfelekkel Telefonos ügyintézéstegnap 13:55
-
Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...ápr. 11.
-
Travel arrangements for team members (buying tickets, finding and booking hotels, finding and booking meeting places or conference venues, making travel plans) Arranging complex and detailed travel plans, itineraries and agendas and compiling documents for meetings Maintaining fi...ápr. 20.
-
Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázástegnap 10:55
-
Napi adminisztratív feladatok ellátása az irodában, beleértve a recepciós feladatokat, a telefonhívások fogadását és az e-mailek kezelését Segítségnyújtás a látogatócsoportok szervezésében és kísérésében, biztosítva a vállalat létesítményeinek zökkenőmentes és kellemes megismerés...ápr. 23.
-
Prepare and send a letter of welcome to a new employee. Organise a meeting for the newcomer in the office, including an introductory tour. Organise an introductory presentation for newcomers at the departmental level. Adding newcomers to the necessary corporate chats and knowledg...tegnap 11:39
-
Ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Credit control feladatok ellátása (szerződéskötési és hatálybalépési feltételek meglétének ellenőrzése) Negyedéves monitoring feladatok ellátása Az üzleti terület napi munkájának teljes körű támogatása Management riportok e...ápr. 15.
-
A gépjárműflotta általános műszaki megfelelőségének biztosítása, ezzel kapcsolatos szervezési és adminisztratív tevékenység elvégzése Tehergépkocsik állapotának folyamatos felügyelete és dokumentálása Szerviz és alkatrész ügyintézés Javítások, műszaki mentések, műszaki vizsgáztat...ápr. 15.
-
Potenciális bérlőkkel való kapcsolatfelvétel előzetes regisztrációt követően; Ingatlanokra vonatkozó adatok egyeztetése; Adminisztrációs feladatok; Számlázással kapcsolatos határidők nyomonkövetése; Szerződéskötésekben való közreműködés; Bérlőkkel való kapcsolatfelvétel és egyezt...ápr. 09.
-
We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...ápr. 23.
-
Folyamatok, layoutok tervezése Folyamatok feltérképezése, veszteségek elemzése és a fejlesztési lehetőségek kihangsúlyozása Folyamatok dokumentálása Dokumentációk aktualizálása Fejlesztési és javító intézkedésekre vonatkozó javaslattétel Részvétel a munkafolyamatok oktatásában Ré...tegnap 17:07
-
Magyarországon piac meghatározó hulladékgazdálkodással foglalkozó, 100%-ban magyar tulajdonú cég, munkatársat keres üzletági asszisztens, külkereskedelmi ügyintéző munkakörre. Napi szintű kapcsolattartás a külföldi és belföldi partnerekkel Ajánlatok, szerződések előkészítése, tő...ápr. 23.
-
Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolásápr. 23.
-
Búvárutak előkészítése trópusi helyekre, könyvelési anyagok összekészítésére, raktárnyilvántartásra, előkészítésére keresünk irodai munkatársat kereskedelmi (sportfelszerelés szaküzlet) üzletünkbe, mely családi vállalkozásként üzemel.ápr. 23.
-
Position Type : Full-time job (40 hours/week) Contract : Fixed-term (1 year), with potential for extension or transition to permanent contract based on performance. Working schedule will be up to flight operation day Responsibilities Flight operations and working with passenger...ápr. 05.
-
szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása (formai/stilisztikai ellenőrzés, nyomon követés, előkészítés, módosítás, hiánypótlások kezelése) szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása szerződések iktatása a vá...ápr. 15.
-
Recepciós teendők ellátása, érkező vendégek fogadása, telefonhívások kezelése Az iroda és a cégek működésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenység ellátása Általános beszerzés: fogyóeszköz, irodaszer és irodai berendezések, reprezentációs és jólléti termékek Postai, banki, fut...ápr. 18.
-
speciális szaktudású kollegák külföldi útjainak szervezése: -repülőjegy, -szállás, -adminisztráció email-ezés, megrendelések fogadása, nyomtatványok kitöltése (A1)ápr. 10.
-
a Társaság tevékenységével összefüggő szerződések előkészítése, kidolgozása, véleményezése, koordinálása; a Társaság és partnerei között létrejövő szerződések adminisztratív támogatása; társszakterületekkel történő kapcsolattartás; meglévő szerződések kezelése; szerződés felülviz...ápr. 04.