Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Fejér megyei állások, munkák angol nyelvtudással
8 db találat
Szűrés
-
Környezetvédelmi engedélyeztetési kérelmek elkészítése Környezetvédelmi projektek vezetése és koordinálásaápr. 20.
-
A beérkező termékek ellenőrzése segédeszközök használatával (műszaki rajz, tolómérő, idomszer, mérleg), minőségi és mennyiségi elvárásoknak megfelelően és ezek bevételezése Termékek összekészítése vevői igényekhez igazodóan, számítógép használattal Összekészített csomagok kiszáll...tegnap 13:43
-
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: Részt vesz a produkciók költségvetésének előkészítésében, felügyeletében és gazdasági ügyeinek intézésében, illetve koordinálásában. Elindítja az alkotói felkéréseket és nyilvántartja az azokra adott válaszokat. Szervezi az előadással kapc...ápr. 22.
-
Pénzügyi, számviteli, adózási feladatok vállalaton belüli teljeskörű koordinálása - a külsős szolgáltatókkal való napi kapcsolattartás, adatszolgáltatás Kontrolleri feladatok ellátása Banki tranzakciók, utalások teljeskörű kezelése Heti riportok és KPI mutatók naprakészen tartása...ápr. 22.
-
The Maintenance Engineer will play a crucial role in ensuring the optimal performance and reliability of our manufacturing equipment and facilities; in more details: preparation of the installation of the new production equipment, responsible for the implementation of equipment...ápr. 21.
-
IFRS reporting (Preparing monthly, quarterly and annual financial reports) Business planning and analysis (Developing and regularly updating the company's business plans to support business objectives and strategies; Identifying and analysing variances to plans on a regular basis...ápr. 21.
-
Negotiations with logistic service providers and handling cost management activities Managing the logistic service providers contracts and maintaining the database regarding the logistic activities Custom clearance Coordinating shipment arrangements and logistical tasks Actively...ápr. 20.
-
Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, szám...ápr. 20.