Fejér megyei állások, munkák
7 db találat
Szűrés
-
Karbantartó-raktáros megváltozott munkaképességű (heti 20 óra) - Székesfehérvár
8000 Székesfehérvár, Szent Flórián krt. 13.Villamos szakterülethez tartozó berendezéseinek hibaelhárítása, új eszközök beüzemelése, régi elavult berendezések cseréje Vízvezeték szereléssel kapcsolatos karbantartási feladatok Téliesítés, fagytalanítás Apróbb kőműves feladatok Ajtózárak, és kilincsek karbantartása Lakatos j...Mar. 22. -
A vállalat különböző területeire keresünk az értékesítési csapatokat támogató kollégákat. Feladatok (a teljesség igénye nélkül): Árajánlatok készítése, melyek pontosak, műszakilag megfelelőek és a lehető legjobb megoldást kínálják ügyfeleink részére; Beérkező megrendelések keze...Mar. 16.
-
napi értékesítési folyamatokhoz szükséges feladatok elvégzése, pénztárgép kezelése, lefogyott termékek folyamatos pótlása, hidegkonyhai szendvicskészítés, eladótér tisztántartása.Mar. 20.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...tegnap 11:38
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.