-
Garanciális ügyintéző
6725 Szeged, Kálvária sugárút 83.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Gépjárművek garanciális javításainak elszámolása
- Folyamatos kapcsolattartás az importőrökkel
- Garanciális rendszerek kezelése
- Előjegyzés vezetése
November 17.• Előre sorolva december 5. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Import és belföldi anyagok és áruk beszerzésének lebonyolítása
- Ajánlatok bekérése és kiértékelése
- Rendelés
- Fuvarszervezés
- Vám ügyintézés
- Bejövő számlák rögzítése
- Napi ügyviteli feladatok ellátása, irodai adminisztráció
November 07.• Előre sorolva december 4. -
Gazdasági ügyintéző
6724 Szeged, Bakay Nándor utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása.
- Beérkező számlák ellenőrzése, előkészítése, feldolgozása.
- Kimenő számlák készítése, tartozások nyomon követése.
- Házipénztár kezelése.
- Szoros együttműködés a könyveléssel, könyvelői riportok előkészítése.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Operatív beszerző
6640 Csongrád, Rév István utca
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Termeléshez szükséges alap-és segédanyagokra vonatkozó beszerzési rendelések kezelése.
- Beszállítások ütemezése, lebonyolítása, számlaegyeztetés, minőségi reklamációk kezelése.
- Árajánlatkérés a meglévő beszállítói körtől.
- Beszállítókkal történő kapcsolattartás.
December 03. -
-
Humánerőforrás-ügyintéző
Br. 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az Intézmény alkalmazottainak ki-és beléptetéséhez szükséges dokumentumok elkészítése
- Adatrögzítés, szerződéskészítés
- KIRA bérszámfejtő program használata
- SAMU adatszolgáltatási rendszer ismerete
- költségvetés tervezéshez adatszolgáltatás
- tanulmányi szerződések készítése
November 25.• Előre sorolva december 2. -
Tb ügyintéző és bérszámfejtő
6724 Szeged, Kálvária tér 7.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Teljes körű bérszámfejtés és Tb kifizetőhelyi feladatok ellátása (Nexon programban)
- TB kifizetőhely létesítése
- Munkaügyi feladatok (szerződés készítése, jelenléti ívek ellenőrzése, bejelentések, bevallások, statisztikák elkészítése)
- Társadalombiztosítási ellátások számfejtése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Gazdasági ügyintéző
Hansa-Kontakt Kft. - Szeged, Back Bernát utca 6, 6728Br. 400e - 450e Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítói áruszámlák formai és jogszabályok szerinti ellenőrzése, likvidálása, - reklamációs levelek ügyintézése, - számlázatlan tételek nyomon követése, rendezése, - kimutatások készítése, - egyéb adminisztrációs feladatok....
November 10. -
-
Humánszolgáltatási ügyintéző
6721 Szeged, Szent István tér 16.Br. 490e - 490e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtési és munkaügyi feladatok teljes körű ellátása, havi és hóközi számfejtési feladatok
- Teljes körű TB kifizetőhelyi feladatok elvégzése, ellátások számfejtése
- A munkaügyhöz, bérszámfejtéshez és a TB-hez kapcsolódó adatok, dokumentációk és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása
November 06. -
Kirendeltség vezető(Szeged)
6723 Szeged, József Attila sugárút 115.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A kirendeltségi értékesítés teljeskörű irányítása;
- A kiszállítás, illetve a raktári folyamatok koordinálása;
- Az értékesítési csapat vezetése, motiválása;
- Partnerekkel való kapcsolattartás, felmerülő problémák kezelése;
- Operatív és adminisztrációs feladatok elvégzése;
November 24.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- hozzájárulsz a meghatározott napi értékesítési célok megvalósításához, támogatást nyújtasz az Üzletvezetőnek
- üzletvezető távollétében irányítod az üzlet napi operatív működését, ellátod a napi szervezési és adminisztrációs feladatokat
December 01.• Előre sorolva 20 órája -
-
Építésvezető
Hódmezővásárhely
-
Céges autó
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Építéshelyszín operatív vezetése, kivitelezési munkák koordinálása
- Alvállalkozói tevékenység irányítása, összehangolása, ellenőrzése
- Anyagszállítás koordinálása, mennyiségi és minőségi átvétele, dokumentálása
- Kivitelezési ütemterv nyomon követése, ellenőrzése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szegedi telephely kereskedelmi folyamatainak irányítása és napi operatív feladatok ellátása
- A vásárlók gyors, pontos és szakszerű kiszolgálása a kollégákkal együttműködve
- Kapcsolattartás beszállítókkal és kiemelt vevőkkel
- Áruszállítási ütemterv készítése
- Raktáros és sofőr munkatársak munkaszervezése
December 04. -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- hozzájárulsz a meghatározott napi értékesítési célok megvalósításához, támogatást nyújtasz az Üzletvezetőnek
- üzletvezető távollétében irányítod az üzlet napi operatív működését, ellátod a napi szervezési és adminisztrációs feladatokat
November 10.• Előre sorolva december 5. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Az operatív igazgató és a marketing vezető munkájának támogatása
- közreműködés az évente két alkalommal, 3000-4000 fő részvételével zajló Nobel-díjasok és tehetséges diákok találkozójának és további, kisebb létszámú rendezvények megszervezésében és lebonyolításában
December 03. -
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részt vesz a területi operatív tervezés, beszámolás, várható készítés folyamatában.
- Beszámolót, gyorsjelentést, várható előrejelzést, terv-tény eltérés elemzést készít.
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
Töltőállomás Üzemeltető Partner
Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye
-
Szakmai tréningek
- Vállalkozói
-
Workstation • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Magyar felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ORLEN töltőállomás önálló, vállalkozói alapon történő teljes körű üzemeltetése
- A töltőállomás biztonságos, szabályos működésének biztosítása
- A shop és szolgáltatások értékesítésének irányítása, eredmények javítása
- Készletgazdálkodás, pénzkezelés, riportálás és adminisztráció
December 03. -
-
Műszaki és ingatlangazdálkodási asszisztens
6721 Szeged, Szent István tér 16.Br. 500e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A műszaki vezető és az ingatlangazdálkodó napi munkájának támogatása
- Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk és jelentések készítése, nyilvántartása, archiválása
- Operatív e-mailek és telefonok kezelése
- Érdemi műszaki és ingatlangazdálkodási ügyintézés a szakterületek vezetőinek irányításával
November 17. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irányítástechnikai rendszerek által nyújtott, és a rendszeres helyszíni ellenőrzések során szerzett információk alapján a technológiák felügyelete és a szükséges beavatkozások elvégzése.
- Gázfogadás, komprimálás, gázforgalmazási műveletek operatív feladatainak ellátása.
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Logisztikai koordinátor
6725 Szeged
-
Céges autó • Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- belföldi személyszállítási feladatok vezénylése
- dolgozói/ munkásjáratok szervezése
- nyilvántartások, riportok készítése
- partnercégekkel történő kapcsolattartás és fuvarszervezése, valamint partnerek felkutatása
- gépkocsivezetők munkájának segítése
November 06.• Előre sorolva november 30. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!