Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások XIII. kerületben főiskolai végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...ma 12:30
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:28 -
Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészség...tegnap 10:10
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...ápr. 23.
-
Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...ápr. 23.
-
nem fizetés következményeinek ismertetése késedelmes ügyfelek felszólítása teljesítésre fizetési ígéretek nyomon követése kimutatások készítése késedelmes ügyletekről kapcsolattartás külső partnerekkelápr. 21.
-
Kapcsolattartás az Electrolux kereskedelmi üzletágának vállalati ügyfeleivel Rendelések feldolgozása, elmaradások, hátralékok kezelése, a megrendelés állapotának nyomon követése és a változások nyomon követése A rendeléshez kapcsolódó minden szükséges dokumentum (számlák, szállít...ápr. 21.
-
Bejövő ügyfél telefonhívások kezelése, tájékoztatás nyújtása és egyéb ügyfél-interakciók kezelése, segítése Kimenő hívások indítása megadott céllisták alapján Panaszos ügyfelek kezelése Ügyviteli rendszer/adatbázis kezelése időpont foglalásokhoz, ügyfelek adatainak naprakészen t...ápr. 20.