Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
59 db találat
Szűrés
-
Érkező utasok tájékoztatása, panaszkezelés Kasszakezelés Jegyzőkönyv kiállítása sérülten, hiányos tartalommal érkezett csomag esetén Különböző légitársasági rendszerek elsajátítása és használata Keresés elindítása lemaradt csomag esetén Tévesen ideszállított csomag eljuttatása er...márc. 28.
-
Utazási dokumentumok ellenőrzése Utasok regisztrálása a légitársasági rendszerekbe Beszállókártyák és poggyászcímkék kiállítása Közreműködés az utasok repülőgépbe szállításánál Utasok tájékoztatása, segítése, esetleges rendellenességek kezelése...márc. 28.
-
Mit csinál egy nálunk dolgozó Kommunikációs asszisztens? Beszélget, ír, e-mailt küld – szóval kommunikál, mint egy profi. Kezeli az ügyfelek kéréseit, a rendeléseket is pillanatok alatt rögzíti. Adminisztratív feladatokat lát el az ügyfélszolgálat munkatársaival karöltve. Kreatív...márc. 27.
-
Kapcsolattartás vevőkkel Kis és nagyker rendelések adminisztrálása, teljesítése Termékek kezelése, beérkeztetése, nyilvántartásamárc. 27.
-
vagyonvédelmi rendszerekből jövő jelzésekre történő intézkedés telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és szerelőkkel (bejövő és kimenő hívások) adminisztrációs feladatok, ügyfél adatok naprakészségének biztosításamárc. 27.
-
Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézés Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés biztosításával Kapcsolat tartása az ügyfeleinkkel telefonon és a ticketing rendszerben A munkakörrel...márc. 27.
-
Egységes külső-belső információs rendszer üzemeltetése, ennek keretében hatékony együttműködés és adatszolgáltatás az ügyfelek és társszervezetek részére. Közvilágítást érintő és egyéb vevői megrendelések kezelése. Közvilágítással kapcsolatos megkeresések és panaszok kivizsgálása...márc. 27.
-
Az Ön munkaköre az értékesítést és az értékesítési folyamatokat támogató, adminisztratív feladatokat foglalja magába, kulcsfontosságú szerepkörben, ügyfeleink professzionális kiszolgálásában. Vevői ajánlatok, megrendelések feldolgozása és nyomon követése Kapcsolattartás a közvet...márc. 27.
-
Soft behajtás keretében végzett feladatok, felszólításokat követő fogyasztói megkeresések kivizsgálásában közreműködés. Követelés elengedési, részlet- és halasztási kérelmek ügyintézése. Reklamációk kivizsgálásában közreműködés. Kintlévőség kezelést érintően érkezett szolgáltatás...márc. 27.
-
Az üzlettérben tartózkodó ügyfelek barátságos, professzionális kiszolgálása Az üzleti, és lakossági Ügyfelek igényeinek felmérése Termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása Ajánlott értékesítési módszerek és folyamatok használata Meglévő ügyfelek előfizetéseivel kapcsola...márc. 26.
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...márc. 26.
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...márc. 26.
-
A repülőtéri utasok fogadása és tájékoztatása Az utasok regisztrálása különböző légitársasági rendszerekbe Catering folyamatos ellenőrzése, feltöltésemárc. 26.
-
bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...márc. 26.
-
Fő feladatod a biztosítót megillető követelések kezelése, beleértve: a követelések jogalapjának elsődleges felülvizsgálatát, a felszólító és tájékoztató levelek elkészítését, a beérkező követelésekhez kapcsolódó megkeresések feldolgozását, a kérelmek, javaslatok előterjesztését,...márc. 26.
-
TITÁSZ és TIGÁZ DSO kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismeretek, vált...márc. 26.
-
A Terminálon saját, illetve partneri állományon tesztelési folyamat lebonyolítása Service Design tesztelési eredmények kiértékelése Statisztikák, felmérések biztosítása társterületek felé Utasélményt növelő ötletek bemutatása, kidolgozása Segíti a projektek előkészítését azok v...márc. 26.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...márc. 26.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...márc. 26.
-
A 2-es Terminált bejárva segíteni fogod a zökkenőmentes működést, folyamatosan kapcsolatban leszel más osztályokkal Keresed a meghibásodásokat, rendellenességeket, melyek akadályozzák a terminál zavartalan működését, vagy a zökkenőmentes utasforgalmat és jelzed a vezetődnek Figye...márc. 26.