Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák
32 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...tegnap 11:15
-
Kapcsolattartás a vevőkkel és a gyártástervezéssel Vevői megrendelések kezelése SAP rendszerben Szállítások koordinálása, számlázástegnap 11:05
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...tegnap 10:00
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...tegnap 09:26
-
A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A cég meglévő ügyfeleinek telefonos megkeresése az autók éves, időszakos szervizeivel kapcsolatosan Ügyfelek tájékoztatása az aktuális akciókról, szolgáltatásokról Beérkező megrendelé...tegnap 00:30
-
Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon / emailen keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldásápr. 22.
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.ápr. 22.
-
Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...ápr. 22.
-
Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...ápr. 22.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 22.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 22.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 21. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 21.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...ápr. 21.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...ápr. 21.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 20.
-
Ebben a munkakörben Ön az alábbi főbb tevékenységekkel járul hozzá a Társaság sikeres működéséhez: Back-office területen: a közterületi parkolás-üzemeltetésre vonatkozó jogszabályok ismeretével, a parkolási eseményekre beérkező írásos panaszok szakrendszerbe rögzítésével, a panas...ápr. 20.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás, személyesen és telefonon egyaránt Ügyfél elégedettség maximális szinten tartása Munkafelvételi folyamat lebonyolítása, a hozzátartozó előjegyzés-kezelés elvégzése Árajánlatok készítése Javítási feladatok ütemezése, követése Ügyféligények rögzítés...ápr. 20.
-
szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...ápr. 19.