Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office assistant állások, munkák cégvezetés, menedzsment területen

8 db találat
Szűrés
  • . Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Adminisztráció vezető; Pénzügyi, Gazdasági igazgató... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Cégvezetés, Menedzsment; Angol; junior; Általános munkarend... , Assistance, Office Work; Corporate Leadership, Management; English; junior; General work schedule ...
    tegnap 10:55
  • Cafeteria Commuting reimbursement Team buildings Fit Fridays Open office environment Home office opportunity... (2 per week) Flexible working hours Free language courses Teljes munkaidő; Home office... ; Pénzügyi, Gazdasági igazgató; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Bank, Biztosítás, Bróker... ; Cégvezetés, Menedzsment; Angol; Magyar; Rugalmas munkaidő; Full time work; Home office; Employee status... Finances; Administration, Assistance, Office Work; Bank, Insurance, Brokering; Corporate Leadership, Management; English; Hungarian; flexible working hours ...
    ápr. 15.
  • Work alongside Program Managers to ensure smooth daily operational efficiency. Enters orders and updates data in ERP as requested by PM Supports document collection Works on item creation and item maintenance Works with other departments to support PM requests (CoO collection, an...
    ápr. 03.
  • két és fél munkanapot tud vállalni normál munkaidőben. Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti... jogviszony; Főiskola; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Projektmenedzsment; Stratégiai tanácsadó; Üzleti... work; Home office; Employee status; College; Client Support, Administration; Project Management...
    ápr. 16.
  • támogatása, munkájuk ellenőrzése, a Beszerzés, az Értékesítés, a Logisztika és az Adminisztrációs... – stratégia kialakítása és napi operatív feladatok irányítása Az Adminisztrációs terület fejlesztése...
    tegnap 12:05
  • kontroller A cég pénzügyi területének irányítása Pénzügyi részleg és az értékesítési adminisztráció...
    ápr. 15.
  • és támogatása, továbbá folyamatos fejlesztése Adminisztráció MiniCRM-ben A meghatározott KPI-ok... csapat Modern irodai környezet Budapesten Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Egyetem... ; Cégvezetés, Menedzsment; Angol; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status...
    ápr. 16.
  • . felsőfokú végzettség marketing, kommunikáció, üzleti adminisztráció vagy kapcsolódó területen, legalább 3...
    ápr. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim