Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor állások, munkák Budapesten

1545 db találat
Szűrés
  • Lakossági biztosítási ajánlatok készítése, Beérkezett ajánlatok és ügyféladatok rögzítése, feldolgozása, Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, levelezés Saját adatbázis, nyilvántartások kezelése, karbantartása
    ápr. 21.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása különböző dokumentumok rendszerezése...
    ápr. 20.
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    ápr. 23.
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    ápr. 22.
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    ápr. 23.
  • szerződések adatainak kezelése, rögzítése; ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése; alvállalkozók, partnerek, ügyfelek szóbeli (személyes, telefonos) / írásbeli tájékoztatása a munkakörhöz tartozó t...
    ápr. 21.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    tegnap 13:04
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    ápr. 21.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 22.
  • HR Generalista - adminisztráció

    Rugalmas - Budapest, Heves megye, Pest megye
    Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, nyilatkozatok stb.), ezekkel kapcsolatos folyamatok koordinálása Bérszámfejtési folyamat koordinálása a törvényi szabályozásnak megfelelően, kapcsolatot tartva a külső szolgáltatóval Mu...
    ápr. 21.
  • Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal
    ápr. 20.
  • Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi webshop felület kezelése, szerkesztése és frissítése (termékek feltöltése, ár- és készletfrissítés, termékfotók, promóciós kiemelések, információk megjelenítése) Új termék-feltöltés folyamatának lekövetése, ellenőrzése Adatok folyamatos ellenőr...
    ápr. 20.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    ápr. 22.
  • Általában: dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása; nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése. általános titkárnői feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása). Igény szerint: a személye...
    ápr. 23.
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim