-
Raktári adminisztrátor
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.Nettó 450e - 490e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rögzíted a bejövő áruk dokumentációját az SAP rendszerben.
- Elkészíted a szállítási és árukiadási dokumentációkat.
- Aktívan részt veszel a reklamációkezelésben és a leltározási feladatokban.
- Gondoskodsz a raktárkészlet pontos nyilvántartásáról, a raktárkezelő szoftver adatainak pontosságáról.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Pénztáros-adminisztrátor
1173 Budapest, Pesti út 16.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztár kezelése, adminisztrációja;
- Számlázás, számla iktatás, könyvelésre való előkészítés;
- Napi pénztárzárás;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek;
- Jelenléti ívek kezelése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
- Bejövő telefonok kezelése
- Partner kintlévőség kezelése
November 19. -
-
Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére)
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elősegíted az eladótér felkészítését a nyitásra.
- Elvégzed a napi értékesítési folyamatokhoz szükséges adminisztratív feladatokat.
- Szükség esetén támogatod a színvonalas vendégkiszolgálást.
- Az üzletvezetővel és konyhafőnökkel egyeztetve megrendeled a szükséges termékeket.
November 10. -
-
Nemzetközi fizetésforgalmi szakember - adminisztrációs támogató
1134 Budapest, Róbert Károly körút 61-65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokNemzetközi fizetésforgalmi tranzakciók lebonyolításához szükséges adminisztrációs feladatok és ellenőrzések elvégzése...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Munkaügyi adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beléptetés ügyintézése (onboarding, új munkavállalók személyes fogadása, adategyeztetés, megfelelő igénylések leadása a ticket rendszeren keresztül);
- Munkaszerződések és módosítások készítése, változások kezelése;
- Kilépők ügyintézése (kilépés folyamat koordinálása és a távozó kolléga tájékoztatása);
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Műszaki adminisztrátor
1203 Budapest, Zodony utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kamionok, pótkocsik és egyéb gépjárművek műszaki adatainak, dokumentumainak nyilvántartása (forgalmi, műszaki vizsga, ADR, tachográf kalibráció stb.)
- Műszaki vizsgák, időszakos ellenőrzések és határidők nyomon követése
- Karbantartási és javítási előjegyzések kezelése
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Senior rendszermérnök (Adatbázis adminisztrátor)
Hibrid • 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
MSSQL • SQL • DATABASE • BACKUP • WINDOWS • POWERSHELL • POSTGRESQL • AZURE • POWERBI • ADATTÁRHÁZ • GDPR
Főbb feladatok- MSSQL adatbázisok telepítése, konfigurálása és karbantartása különböző környezetekben (fejlesztés, tesztelés, éles üzem).
- Adatbázisok teljesítményének optimalizálása, indexek és lekérdezések finomhangolása.
- Biztonsági mentési és visszaállítási stratégiák tervezése és megvalósítása MSSQL-ben.
November 10.• Előre sorolva december 4. -
Hirdetési adminisztrátor
Budapest, I. kerületBr. 630e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező hirdetési kampányok kezelése,
- megrendelők ellenőrzése, kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- nyilvántartások vezetése,
- reklámspotok ellenőrzése,
- reklámspotok feltöltése a meghatározott szoftverekkel,
- reklámbetöltési szabályok értelmezése és elsajátítása,
December 02. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Irodai és pénzügyi asszisztens
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégünk ügyfeleivel történő telefonos, e-mailes kapcsolat
- Könyveléshez történő bizonylat átvétel és rögzítés, könyvelő munkájának előkészítése, segítése
- Ajánlatok készítése, megrendelések kezelése
- Szerződések készítése, nyilvántartása
- A cégünk által készített és forgalmazott programok regisztrációja
December 03. -
-
Privátbanki back office szakértő
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A privát banki ügyfelek telefonon kötött értékpapír és pénzforgalmi ügyleteinek, rögzítése ellenőrzése, hanganyagok visszahallgatása.
- A privát banki tanácsadók telefonon adott megbízásainak teljeskörű szúrópróbaszerű ellenőrzése., (befektetési tanácsadás történt-e)
November 21.• Előre sorolva december 3. -
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Targoncavezetői feladatok elvégzése, anyagmozgatás, le- és felrakodás, fizikai anyagmozgatási feladatok ellátása
- Raktárban tárolt anyagok tárolási optimalizálása, ki- és betárolási feladatok végrehajtása
- Nyilvántartási rendszerekben egyszerű rögzítési feladatok ellátása
November 11. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
December 02. -
-
Pénzügyi és irodai asszisztens
1026 Budapest, Gárdonyi Géza út 27-33.Nettó 350e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégcsoport tulajdonosának és vezérigazgatójának támogatása
- Számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése
- Banki utalások előkészítése, kintlévőségek folyamatos követése, házipénztár vezetése
November 14. -
HR Adminisztrációs Gyakornok - Diákmunka, Budapest
Budapest, II. kerületBr. 2 300 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok· A napi operatív HR folyamatok támogatása · HR adminisztráció és dokumentáció kezelése, naprakész nyilvántartása, archiválása, · Új belépők onboarding folyamatának segítése · Személyi anyagok karbantartása, ellenőrzése...
December 01. -
Műszaki Adminisztrátor Gyakornok
1151 Budapest, Bogáncs utca 1.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Karbantartási és javítási jegyzőkönyvek rögzítése, rendszerezése
- Járműdokumentumok (forgalmi, műszaki vizsga, biztosítás) nyilvántartása
- Alkatrész-felhasználási listák vezetése
- Szervizelések és javítások adatainak rögzítése vállalati rendszerekben
- Járműállapot jelentések frissítése
December 01. -
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBeérkező anyagok (eredetiben: társosztályoktól, recepcióra érkező futárok által hozott anyagok, Mailroomba-érkező sima vagy ajánlott postás anyagok érkeztetése, matricával ellátás...
November 06.• Előre sorolva november 30. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!