Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák Budapesten
382 db találat
Szűrés
-
Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzéseFriss
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 22.
-
a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, illetve a folyamat elindítása a társterületek felé, szerződéses törzsadatok rendszerszintű karbantartása, szállítólevelek és üzembe helyezési jegyzőkönyvek alapján virtuális szerződések létrehozása és aktiválása (tömeges il...ápr. 23.
-
Ha van adminisztratív és szervezési folyamatokat támogató gyakorlatod, szereted a változatos munkát, és szeretnél egy elismert, innovatív csapat tagja lenni Irodai asszisztensként/Recepciósként; csatlakozz hozzánk! Feladatod: Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása, céges...ápr. 23.
-
- Általános adminisztrációs/szervezési feladatok ellátása - Nyilvántartások vezetése - Kimenő számlák kiállítása instrukció szerint - Bejövő bizonylatok rendszerezése, iktatása, postai küldemények kezelése - Kollégák munkájának támogatása...ápr. 22.
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...ápr. 22.
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...tegnap 11:15
-
Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátásaápr. 21.
-
A sneak peek into this role: It is a unique role where you can collaborate with and support high-level Executive leaders around Europe among many other experienced Assistants in the same organization in a multinational environment. What you will do in this role: providing daily...ápr. 22.
-
Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...ápr. 22.
-
Kapcsolattartás a bevizsgáló intézetekkel Katalógustermékek bevizsgálási riportjainak és megfelelősségi nyilatkozatainak biztosítása Termékbevizsgáló laboratóriumoktól, illetve beszállítóktól érkező termékbevizsgálási jegyzőkönyvek ellenőrzése, feldolgozása, adatbázisban való kez...ma 12:10
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...ápr. 23.
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkalápr. 20.
-
Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, nyilatkozatok stb.), ezekkel kapcsolatos folyamatok koordinálása Bérszámfejtési folyamat koordinálása a törvényi szabályozásnak megfelelően, kapcsolatot tartva a külső szolgáltatóval Mu...ápr. 21.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelápr. 22.
-
Marketing és sales területekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása: Számlák, elszámolások kezelése, beszerzési igények létrehozása. Megbeszélésekre való catering rendelése, bekészítése. Fix költségek tervezésében, követésében való részvétel. Utazások szervezése, adminisztr...ápr. 21.
-
Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...ápr. 22.
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...ápr. 22.
-
Engage and work with functional / technical stakeholders to help defining Salesforce business requirements and implement changes accordingly by customizing the tool. Own user awareness, maintain company-specific knowledge documents, train new employees on platform operations, exp...tegnap 14:24
-
Szereted a sokrétű, mozgalmas feladatköröket, amiben egyszerre tudsz az ügyfelekkel kapcsolatot tartani, a munkatársak munkáját és még az iroda működését is támogatni? Partnerünk pontosan ilyen munkaerőt keres két éves határozott időre Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens pozíc...ápr. 19.