Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztratív munkatárs állások, munkák Budapesten

1672 db találat Szűrés
  • ügyfelek fogadása, telefonhívások kezelése, mailes megkeresések feldolgozása, ajánlatok készítése, számítástechnikai eszközök átvétele és kiadása javítás után, teljeskörű adminisztráció informatikai rendszerekben és papíralapon, pénztárkezelés.    ...
    ma 10:05
  • Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját. Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamego...
    márc. 24.
  • Olyan embert keresünk könyvelőirodánkba, aki illeszkedik meglévő csapatunkba, energikus, jó problémamegoldó, szeret és képes az emberekkel foglalkozni, és mellette nem riad meg a számoktól sem. Az új munkatárs feladata lesz: Ügyfelek bejövő hívásainak és e-mailjeinek kezelése és...
    Friss
  • A levélpostai küldemények átvétele a Magyar Posta Zrt. kézbesítőjétől, futárszolgálattól vagy egyéb partnerek kézbesítőitől; az egyetem központi levelezési címére érkező küldemények – egyetemi belső szabályzatoknak megfelelő - címzett szerinti szortírozását; levélpostai küldemény...
    márc. 23.
  • Adminisztrációs asszisztens

    1164 Budapest, Szabadföld út 79.
    Te fogod a jövőben a jogi és üzemeltetési osztályunkat megosztott munkakörben segíteni a következő feladatokban: - Jogi dokumentumok (pl. Szerződések) formai / stilisztikai ellenőrzése, nyomonkövetése, összegzése, kivonatolása,    előkészítése és módosítása - Jogi/szerződéses nyi...
    márc. 26.
  • Answering phone calls. Welcoming visitors. Polite and professional communication via phone, e-mail and mail. Carrying out administrative duties such as filing, copying, binding and scanning. Ensuring operation of office equipment by arranging maintenance. Ordering stationery and...
    ma 12:40
  • HR Generalista - adminisztráció

    Rugalmas - Budapest, Heves megye, Pest megye
    Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, nyilatkozatok stb.), ezekkel kapcsolatos folyamatok koordinálása Bérszámfejtési folyamat koordinálása a törvényi szabályozásnak megfelelően, kapcsolatot tartva a külső szolgáltatóval Mu...
    tegnap 09:41
  • Biztosítási kötvények kezelése, rögzítése, módosítása, Meglévő ügyfeleink telefonon, e-mailen érkező megkereséseinek kezelése, Pontos, szabályokon alapuló tájékoztatás, munkavégzés, Folyamatok adminisztratív támogatása, Egyéb adminisztratív feladatok ellátása,...
    márc. 25.
  • Az adminisztratív feladatok elvégzésével hozzájárulsz az iroda zavartalan működéséhez. A beérkező számlákat rögzíted, iktatod és megfelelően adminisztrálod. Csomagokat állítasz össze és a szerződött futárcéggel leegyezteted a kiszállításukat. Biztosítod az irodai eszközök rendelk...
    ma 13:10
  • Contribute to the preparation, organisation, implementation and closure of the Research and Science Conference and the Research Week Assist to day-to-day administration of ad-hoc tasks, meetings, workshops and other events Provide logistical and operational support to meetings, w...
    márc. 27.
  • Partnerkapcsolatok fenntartása és építése Beérkező partneri megkeresések rögzítése és megválaszolása telefonon és e-mailen Reklamációkhoz kapcsolódó ügykezelés Hiányzó információk begyűjtése kollégáktól és partnereinktől EKAER regisztráció előkészítése Részvétel a logisztikai és...
    márc. 26.
  • bejövő megrendelések feldolgozása, kezelése, azok teljes adminisztrációs folyamatának végig vitele személyes vásárló fogadása, vásárlási ügyintézés kapcsolattartás új és régi partnerekkel, vásárlókkal telefonos megkeresésekre ügyfelekkel való egyeztetés beérkező dokumentumok keze...
    márc. 26.
  • általános recepciós és asszisztensi feladatok ellátása vendégek fogadása, eligazítása, kiszolgálása központi email és telefonok fogadása angol és magyar nyelven beszerzések lebonyolítása (catering, irodaszer.stb) egyéb adminisztratív feladatok ellátása (tárgyaló foglalás, stb) a...
    márc. 26.
  • Manage the calendars and schedules of the teams’ leaders, ensuring they are well-prepared for meetings and events Coordinate travel arrangements, expense reports, and visa applications for the senior leaders and the team Organize and facilitate team meetings, workshops, and offsi...
    tegnap 13:50
  • Beszállítókkal és vevőkkel történő kapcsolattartás, árajánlatok bekérése, anyagok beszerzése, dokumentumok nyilvántartása Állandó és eseti szállítási feladatok lebonyolítása A vállalat többi részlegével történő aktív együttműködés, a folyamatok támogatása A sales és projekt team...
    márc. 26.
  • Általános recepciós teendők (vendégek fogadása, kínálása, irodák előkészítése a meetingekre, postaügyek, biciklis futár, DHL rendelés, taxi rendelés, központi bejövő email fiók kezelés, telefonközpont kezelés, szkennelések, dokumentáció rendszerezés, reprezentációs feladatok, iro...
    márc. 23.
  • e-mail fiókok kezelése riportok készítése, ellenőrzése és frissítése szerződések feldolgozása dokumentumok szkennelése, postázása megbeszélések szervezése a partnerhálózatért felelős csoport támogatása adminisztratív és ad hoc feladatokban
    márc. 26.
  • Biztosítási szerződések és a kapcsolódó dokumentumok iktatása, érkeztetése Beérkező szerződések ellenőrzése, rögzítése Ügyfelektől/biztosítóktól érkező elektronikus levelekben jelzett problémák megoldása, megválaszolása vagy továbbítása az illetékes szervezeti egységben/biztosító...
    márc. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim