-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (Contact Center ügyintéző)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel;
- Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban;
- Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.
December 01.• Előre sorolva 21 órája -
Banki ügyfélszolgálati munkatárs
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások indítása meglévő ügyfeleknek
- Ügyféligények megismerése
- Információadás banki szolgáltatásokról
- Banki termékek ajánlása, értékesítése
- Egyszerű adminisztrációs feladatok
December 05. -
-
- Teljes munkaidő
-
>10 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokClient responsibility for the Swiss market, including Swiss large corporates, global multinationals and SMEs, with a focus on on-site visits, credit assessments, and due diligence including KYC....
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
>10 év tapasztalat • Angol középfok • Török középfok
Főbb feladatok- Private banking customer management of Turkish origin with assets between 1 - >20 MM.
- Acquire new clients and grow local market network with referrals and identifying new prospects.
- Responsible for preparing investment proposals and presenting them to clients.
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Daily contact with clients, processing and monitoring of all type of daily transactions, such as payments, fiduciaries, stock market orders and foreign exchange
- Handle investment services requests and process new mandates and accounts
November 18.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!