Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció vezető állások, munkák
9 db találat
Szűrés
-
a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...tegnap 13:05
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 23.
-
Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...ápr. 23.
-
Derítő-tavon található faházakra foglalások fogadása, rögzítése telefonon, azokkal kapcsolatos kötelező adminisztráció elvégzése elektronikus rendszerben, faházakkal kapcsolatos komplex adminisztráció elvégzése, napi szinten aktualizálni vendégeink érkezését, kiadó faházainkkal k...ápr. 23.
-
Milyen feladatokkal találkozhatsz nálunk: Az értékesítő kollégák hívásainak elemzése A hívás során felfedezett hibák javítása A hívások értékelése a megadott szempontrendszer alapján Az értékesítő kollégák teljesítményének mérése Új munkatársak kiválasztásában és betanításában va...ápr. 21.
-
Globális szinten tevékenykedő, stratégiai tanácsadó partnerünk megbízásából keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba: Recepciós Ebben a munkakörben, az alábbi feladatokban számítanak a támogatásodra: - Adminisztratív feladatok ellátásában, - Tárgyalók előkészítésében, - Irodas...ápr. 20.
-
Adminisztratív teendőid lesznek, többek között iratkezelés, felügyelőbizottsági anyagok összeállítása A projektek kezelése is a Te feladatkörödbe tartozik Árazási feladatokat is rád fognak bízni Programok, konferenciák szervezésébe is bekapcsolódsz majd Kis értékű beszerzésekben...ápr. 18.
-
Adminisztratív teendőid lesznek, többek között iratkezelés, felügyelőbizottsági anyagok összeállítása A projektek kezelése is a Te feladatkörödbe tartozik Árazási feladatokat is rád fognak bízni Programok, konferenciák szervezésébe is bekapcsolódsz majd Kis értékű beszerzésekben...ápr. 18.
-
Társasházak naprakész könyvelési feladatok ellátása, beleértve a pénzügyi tranzakciók követését, számlák kezelését és bevételek kiigazítását. Adminisztratív feladatok ellátása, amennyiben szükséges. Tulajdonosokkal kapcsolattartás.ápr. 02.