Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Székesfehérváron 3-5 év tapasztalattal
16 db találat
Szűrés
-
Környezetvédelmi engedélyeztetési kérelmek elkészítése Környezetvédelmi projektek vezetése és koordinálásaápr. 20.
-
napi adminisztratív tevékenységek nyilvántartások, adatbázisok kezelése üzleti levelezés projektek koordinációjategnap 09:25
-
Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...ápr. 22.
-
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: Részt vesz a produkciók költségvetésének előkészítésében, felügyeletében és gazdasági ügyeinek intézésében, illetve koordinálásában. Elindítja az alkotói felkéréseket és nyilvántartja az azokra adott válaszokat. Szervezi az előadással kapc...ápr. 22.
-
Anyagrendelések bonyolítása Árajánlat készítésápr. 22.
-
műszaki/projekt vezető napi szintű adminisztrációs támogatása határidős feladatok nyomom követése, teljeskörű ellenőrzése a projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása megvalósulási dokumentáció összeállítása tervek nyomtatása, rendszerezé...ápr. 22.
-
Provide administrative support executing activities and build an effective relationships with those you support Perform duties as needed related to budget, expenses and purchasing processes Answer calls and emails, responding to queries and requests appropriately Manage archiving...ápr. 22.
-
Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, szám...ápr. 20.
-
Bejövő posta kezelése, kimenő posta összekészítése Nyilvántartások vezetése (excel kezelés) Fuvarlevelek ellenőrzése Iratok lefűzése, iktatása Szkennelés, másolás Szükség esetén egyéb gazdasági jellegű feladatok elvégzése (számlák rögzítése, szerződések előkészítése)...ápr. 20.
-
Megrendelések, árajánlatok, üzleti levelezés, stb. kezelése, vállalati irányítási rendszerben való nyomon követésük Műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, kapcsolattartás ügyfelekkel, beszállítókkal Kalkulációk és árajánlatok előkészítése Helyszíni munkák előkészítésében val...ápr. 20.
-
Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...ápr. 19.
-
The duties and responsibilities of this position are service-based and will present new and diverse challenges daily in 40 hours/week. Duties include, but are not limited to: Dealing with incoming/outgoing orders Supporting t branch daily work Dealing with t inside reporting /wee...ápr. 18.
-
A javításra érkezett gépjárművek dokumentációjával kapcsolatos ügyintézés Javítási megbízások nyitása és kezelése a rendszerben Eredményes együttműködés a szerviz és raktár terület munkatársaival A vállalati és importőri rendszereken keresztül beérkező online megkeresések kezelés...ápr. 17.
-
- Árajánlatok készítése - Emailek megválaszolása - Kassza kezelése - Vevők segítése - Beszállítókkal való kapcsolattartásápr. 15.
-
Minták átvétele Adatok rögzítése számítógépes betegnyilvántartó rendszerben, adminisztratív feladatok ellátása Minták előkészítése/vonalkódozása laboratóriumi vizsgálatok végzéséhez Leletek nyomtatása és kiadása Hibás adatok egyeztetése egészségügyi intézménnyel és pácienssel tel...ápr. 12.
-
Vendégek érkeztetése, utaztatása, fizettetése Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére, panaszok kezelése Foglalások, ajánlatok kezelése Telefonok fogadása, kezelése, e-mailek megválaszolása A szálloda egyéb részlegeivel folyamatos kommunikáció bi...ápr. 09.