-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 20 órája -
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva 20 órája -
-
Tolmács/Gyárigazgatói asszisztens
7400 Kaposvár, Pécsi utca 67.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A gyárigazgató munkájának támogatása a mindennapokban
- Tolmácsolás az üzemben, főként angolról magyarra (ha beszélsz horvátul, az óriási plusz!)
- Kapcsolattartás a termelésben dolgozó kollégákkal, információk összegyűjtése és továbbítása a vezetőség felé
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Sport divízióvezető
7400 Kaposvár, Arany János utca 97.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatoka KAPOS HOLDING Nonprofit Zrt. Sport divíziójának szakmai vezetése és az irányítása alá tartozó munkavállalók felett a munkáltatói jogkör gyakorlása; ...
December 04. -
Beszerzési és pénzügyi ügyintéző
7400 Kaposvár, Raktár utca 34.Br. 6,5M - 7,5M Ft éves bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Árubeszerzés és rendelések kezelése
- Számlák rögzítse, iktatása, ellenőrzése
- Banki és pénztármozgások kezelése, egyeztetések végzése
- Bejövő és kimenő számlák nyilvántartása, szállítói és vevői folyamatok koordinálása
- Kapcsolattartás könyveléssel, Partnerekkel, beszállítókkal
December 01.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!