Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében főiskolai végzettséggel

34 db találat
Szűrés
  • Budapesttől 15 perc autóútra lévő szadai ipari parkban lévő fogaskerékgyártó üzemünkbe keresünk tapasztalattal rendelkező műszaki/gyártás előkészítő kollégát. Feladatok: Ajánlatírás; Gyártáshoz szükséges technológiai lapok megírása alapanyagok, szerszámok, gyártáshoz szükséges es...
    ma 20:20
  • Munkatársat keresünk ! Minden héten hosszú hétvége! :)  Hétfőtől - csütörtökig napi 10 óra,Péntek, szombat, vasárnap Szabad! CNC esztergályos / programozó pozícióba. Cégünk fogaskerekek és egyéb alkatrészek tervezésével, gyártásával foglalkozik. Szadai Fogaskerékgyártó üzemünkbe...
    ápr. 17.
  • Direktértékesítési kollégák munkájának háttér támogatása  Készletgazdálkodás - direktértékesítők raktárainak  Forgalmi jelentések készítése  Napi befizetések ellenőrzése és rögzítése adminisztratív feladatok ellátása 
    ma 12:01
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    ma 09:15
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ma 14:20
  • Vevői érdeklődések nyomon követése: telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon rendelések felvétele és vállalat...
    ma 11:07
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ma 10:00
  • Webshop adminisztrátor

    2040 Budaörs, Kinizsi utca 18.
    Webshop feltöltése és karbantartása (termékek feltöltése, termék változások adminisztrálása, termékek adatainak frissítése – termékleírás, fotó, stb), módosítása Weboldalhoz kapcsolódó online tartalom kezelése  Beérkező megrendelések feldolgozása és utánkövetése Megrendelt termék...
    tegnap 23:40
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    tegnap 19:30
  • - Az Ügyvezető napi munkájának támogatása, a hatékony ügymenet folyamatos biztosítása - Tárgyalások, rendezvények, utazások megszervezése - Információk begyűjtése és azok rendezése - Adatrögzítés Excelben - Szerződések, dokumentumok rendezése, kezelése, szkennelése - Postázással...
    tegnap 16:20
  • Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    tegnap 12:19
  • Ajánlatok készítése gőzfejlesztőink kapcsán Műszaki tanácsadás Kapcsolattartás az ügyfelekkel műszaki kérdésekben Az Értékesítő munkájának támogatása Műszaki dokumantáció kezelése, fordítása, aktualizálása Alkatrész kiváltások műszaki támogatása Új technológiák felkutatása és bev...
    tegnap 10:10
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 17.
  • Te leszel az első, akivel kapcsolatba kerül partnerünk, amikor felkeres bennünket, így kiemelt feladatod lesz: az ügyfél fogadása cégünk megfelelő képviselete beérkező hívások, megkeresések kezelése tárgyaló megbeszélésekre való felkészítése céges rendezvények szervezésében való...
    ápr. 17.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    ápr. 16.
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    ápr. 15.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 15.
  • Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.
    ápr. 15.
  • - vállalatirányítási rendszer vezetése, kezelése - beérkező számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése - fuvarokmányok szkennelése - nem számlázott tételek nyomon követése, alvállalkozóktól való bekérése - postai levelek összekészítése -...
    ápr. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim