Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében 3-5 év tapasztalattal

28 db találat Szűrés
  • A nemzetközi piacon egyedülállóan a Hörmann cég az, amely a fontosabb nyílászárók teljes palettáját kínálja. A magyarországi kereskedelmi kirendeltség csapatának erősítéséhez keresünk raktáros munkatársat. Az Ön feladatköre: Áruk le -és felrakodása kézi, és gépi erővel A raktári...
    márc. 27.
  • Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése; Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása; Adatok rögzítése és logisztikai jelentések készítése; Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése adminisztratív szinten; Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elké...
    tegnap 16:09
  • ügyfelekkel való telefonos és személyes kapcsolattartás az irodában árajánlatok készítése, műszaki segítségnyújtás webes értékesítés kezelése vevői szállítólevelek, számlák rögzítése, az ezekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése pénztárkezelés fuvarszervezésben való...
    tegnap 13:54
  • Kereskedelmi és beszerzési asszisztens

    2310 Szigetszentmiklós, Ozsvári Miklós utca
    - A meglévő üzleti kapcsolatok teljes körű ügyintézése a Sales Manager irányítása alatt, vele szorosan együttműködve. - A már meglévő ügyfelekkel napi szintű kapcsolattartás. - Mintacsomagok összeállítása és a kiküldések nyomon követése. - Ügyféladatok kezelése, dokumentációk nap...
    Friss
  • ISO szabványok szerinti minőség- és környezetirányítási rendszer telephelyi működtetése, dokumentumok frissítése, ellenőrzése Auditokon való részvétel, telephely szakmai képviselete Környezetvédelmi, hulladékgazdálkodási nyilvántartás és adatszolgáltatás, a jogszabályok által elő...
    tegnap 16:10
  • 5 Mrd forgalmú, folyamatosan beruházó élelmiszer termelő és forgalmazó, takarmány gyártó cég, valamint kisebb társ-cégeik (2 db) könyvelése, és más ügyviteli munkáinak az önálló végrehajtása a Gazdasági igazgató és a Takarmánygyártási vezető irányításával, Áruforgalom szervezése,...
    tegnap 14:10
  • napi szintű energetikai kimutatások készítése: fogyasztási adatok, áradatok, költség-árbevétel, stb. energetikai adatbázisok, nyilvántartások vezetése karbantartások nyilvántartása, időzítése, rögzítése üzemeltetési szerződések nyilvántartása szolgáltatási szerződések kezelése be...
    márc. 27.
  • Raktári adminisztrátor

    2143 Kistarcsa, Nagytarcsai utca 4.
    A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányítási rendszerben történő lekezelése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása Raktárkészlet adminisztratív naprakészen tartása a vállalatirányítási rendszerünkben Anyagb...
    márc. 27.
  • frissáru (tej- és pékáru) termékkör napi koordinálása kapcsolattartás a gyártók és a cégcsoport képviselőivel árak, akciók, számlák kezelése beszerzési vezető munkájának támogatása riportok és jegyzőkönyvek készítése újságos megjelenések előkészítése termékek belistázása kapcsola...
    márc. 26.
  • A GMP/GDP előírások betartatásához való hozzájárulás Gyógyszer-nagykereskedelmi tevékenység minőségbiztosítási rendszerének fenntartása és támogatása (működési engedélyek nyilvántartása, hűtött tárolást igénylő gyógyszerek kezelése, szállítmányok érkeztetése, hőmérséklet-adatrögz...
    márc. 26.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    márc. 25.
  • Raktári adminisztráció Irodai munkavégzés keretében a ki és beszállítósokhoz kapcsolódó feladatok elvégzése, nyilvántartások naprakész vezetése, CMR kiállítás, gépjármű regisztráció, két műszakos munkarendben.
    márc. 25.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatainak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcso...
    márc. 25.
  • Cég átfogó adminisztrációs feladatinak ellátása, Szerződések kezelése, rendszerezése, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Dokumentumok szkennelése, rendszerezése Gyors és gépírás aktív használata saját rendszerben Postabontás, alkalmanként posta feladás, Pénzüggyel való kapcsol...
    márc. 25.
  • partnerekkel, vásárlókkal való aktív kapcsolattartás, hibabejelentések kezelése, ügyfélkezelés telefonon, e-mailben és közösségi médiában ügyfélszolgálat ellátása irodavezetői feladatok elvégzése hiba bejelentés felvétele, arról információ átadása az illetékes értékesítő és a kiv...
    márc. 24.
  • Érkező vendégek fogadása, tájékoztatása, tárgyalásra tárgyalók előkészítése; Postai küldemények átvétele és a kimenő küldemények postázásra történő előkészítése; Bejövő telefonok kezelése, üzenetek továbbítása; Cégvezetéssel való együttműködés; Munkatársak támogatása; Üzemzavarok...
    márc. 24.
  • általános ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatok ellátása ügyfelekkel való kapcsolattartás, ajánlatok készítése, megrendelések felvétele, számlázás, reklamációk kezelése a területi képviselők munkájának támogatása
    márc. 24.
  • Pénzügyi munkatárs

    2100 Gödöllő, Dózsa György út 69a.
    Kimenő forint- és devizaszámlák elkészítése a hatályos számviteli előírások ismeretével Bejövő forint- és devizaszámlák formai/tartalmi ellenőrzése, rögzítése a pénzügyi nyilvántartó programban Bankkivonatok kezelése, számlák kiegyenlítése számlázó rendszerben Szerződések kezelés...
    márc. 24.
  • Külföldi partnereinkkel, vevőinkkel történő kapcsolattartás Ajánlatok készítése, nyomon követése Export ügyintézéshez szükséges folyamatok ellátása Megrendelésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Számlázással kapcsolatos teendők Az árubeérkezések és kiszállítások nyomonköveté...
    márc. 24.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim