Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Debrecenben 1-3 év tapasztalattal
19 db találat
Szűrés
-
kimenő ajánlatok összeállítása a létesítményvezető által jóváhagyott műszaki tartalom szerint,ajánlatok továbbítása a megrendelő felé ajánlati összesítő folyamatos aktualizálása kapcsolattartás a társosztályokkal munkaidő nyilvántartás vezetése a vállalatirányítási rendszerben a...ma 16:32
-
Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.ma 10:49
-
A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...ma 09:10
-
Lakossági kérdőívek kitöltése telefonon keresztül (hívásokat kell indítani). Értékesíteni nem kellma 05:19
-
Meglévő és új partnerekkel történő személyes kapcsolattartás saját gépjárművel Jelenléti ívek kezelése, összegyűjtése a partnerektől Kapcsolattartás az iskolákkal Kimenő posta feladása Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Közreműködés a havi adminsztrációs feladatok...ma 00:30
-
kvalifikálási dokumentációk szkennelése fájlok előírás szerinti rendszerezése, mentése adatrögzítés egyéb adminisztratív feladatokápr. 16.
-
Beérkező levelek iktatása, szétosztása, kimenő levelek kezelése Üzleti utazások, találkozók szervezése Ügyvezető igazgató munkájának támogatása Központi telefon és email kezelése Vállalati rendezvények szervezése Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátása Szerződések ele...ápr. 15.
-
-Telefonhívások fogadása, tájékoztatás, üzenetek átvétele -Vendégek fogadása irodán belül, tea- ill. kávéfőzés -Tárgyalók, konyhák, irodák tisztaságának rendszeres, napi többszöri ellenőrzése; szükség esetén a hiányzó dolgok/eszközök pótlása -Üzemeltetéssel kapcsolatos zavarok, h...ápr. 15.
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásaápr. 15.
-
Az OPUS ENERGETIKA Gépjármű üzemeltetés szakterülethez tartozó adminisztrációs feladatok ellátása. Adatszolgáltatás koordinálása, adatok kiértékelése, továbbítása. Megrendelések, adatszolgáltatások készítése, nyomonkövetése. Beérkező számlák kezelése. A csoport tevékenységével ka...ápr. 15.
-
- Beérkező telefonok kezelése, információnyújtás - Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyfélkezelés - Rendelések kezelése - Adminisztratív feladatok ellátásaápr. 14.
-
- leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás - kapcsolattartás a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálásaápr. 14.
-
Kimenő hívások indítása Kérdőív kitöltése Értékesíteni NEM kellápr. 13.
-
Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...ápr. 12.
-
Debreceni székhelyű, Munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cégünkhöz keresünk, HR Irodavezető munkatársat. Ezek a feladatok várnak Rád: a hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokk...ápr. 12.
-
Logisztikai folyamatok teljes körű ellátása árubeérkezéstől az árukiküldésig Folyamatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Kapcsolattartás és szoros együttműködés a társterületekkel, vevői igények lekezelése Scanneres munkavégzésápr. 12.
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...ápr. 11.
-
Keresünk gyakorlott munkatársunk mellé a TMK műhelyünkbe megbízható és dolgozni akaró fiatal szakembert. Feladatok gépjárművek javítási igényeinek felmérése, karbantartásainak ütemezése, koordinálása, javítási ügyek nyomon követése, gépjárművek műszaki vizsgájának, szervizinterva...ápr. 09.
-
- Iratkezelés; - Munkaszerződések, munkaköri leírások kezelése; - Munkatársak kompetencia-követelmény nyilvántartása, személyi adatok kezelése; - Létszámjelentők, jelenléti ívek kezelése; - Cafeteria nyilvántartások; - Kapcsolattartás könyveléssel; - Számlanyilvántartás; - Pénzüg...ápr. 03.