Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Hajdú-Bihar megyében főiskolai végzettséggel
9 db találat
Szűrés
-
Vendégek be- és kiléptetése, számla készítés. Felmerülő helyzetek/problémák kezelése. Debrecen látnivalóiról való tájékoztatás nyújtása.ma 00:45
-
Lakossági kérdőívek kitöltése telefonon keresztül (hívásokat kell indítani). Értékesíteni nem kelltegnap 05:19
-
Fogorvosi rendelőbe keresünk recepciós-asszisztenst. Napi feladatok ellátása: betegkoordináció: időpontok beírása, tájékoztatás, fizetés-számlaírás, rendelővel kapcsolatos napi feladatok ellátása,ápr. 16.
-
HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...ápr. 16.
-
-Telefonhívások fogadása, tájékoztatás, üzenetek átvétele -Vendégek fogadása irodán belül, tea- ill. kávéfőzés -Tárgyalók, konyhák, irodák tisztaságának rendszeres, napi többszöri ellenőrzése; szükség esetén a hiányzó dolgok/eszközök pótlása -Üzemeltetéssel kapcsolatos zavarok, h...ápr. 15.
-
- leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás - kapcsolattartás a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálásaápr. 14.
-
Kimenő hívások indítása Kérdőív kitöltése Értékesíteni NEM kellápr. 13.
-
- Rendelések telefonon történő felvétele - Levelezőprogramok, megrendelések kezelése - Ügyfelek fogadása - Számlázás - Számlák előkészítése könyvelésre - Kollégákkal történő folyamatos egyeztetésekápr. 12.
-
Ha szeretnél utazni, vitorlázni, szereted a kihívásokat, szeretnél karriert, akkor rád gondoltunk. az ügyvezető igazgató munkájának támogatása magán és üzleti programokon való részvétel budapesti céges és magánjellegű ügyintézés (kapcsolattartás szerelőkkel, lakásügyek intézése,...ápr. 11.