Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Hajdú-Bihar megyében 5-10 év tapasztalattal

9 db találat Szűrés
  • Kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák kezelése A vállalati információk frissítése a meglévő és új ügyfelekről Pénzügyosztály munkájának támogatása, operatív segítése, esetenként helyettesítése Különböző jelentések, beszámolók, riportokkészítése, és kezelése, egyéb a felettes...
    tegnap 14:20
  • - Árajánlatok készítése, pályázati anyagok összeállítását támogató adminisztratív tevékenységek - Telefonon, e-mailen keresztül ügyfélszolgálati feladatok ellátása - Ügyfelek kérdéseinek és kéréseinek kezelése, problémáik megoldása - A vezető értékesítők folyamatos, hatékony támo...
    tegnap 10:40
  • Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...
    márc. 25.
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentációk előkészítése, nyilvántartások kezelése, külföldi regisztrációhoz szükséges dokumentációk összeállítá...
    márc. 25.
  • Lábon álló erdő és rönkfa vásárláshoz szükséges szerződések, dokumentumok elkészítése Az erdészet beszerzési-értékesítési folyamataihoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése Műveleti lapok igénylése, nyilvántartása    Statisztikai kimutatásokhoz szükséges adatok biztosít...
    márc. 25.
  • Adatrögzítő

    4034 Debrecen, Vámospércsi út 37.
    Adatrögzítés Beérkező számlák rögzítése, ellenőrzése Napi adminisztratív feladatok ellátása iratrendezés, iktatás, lefűzés, archiválás problémakezelés és beérkező reklamációs ügyek kezelése gyors és pontos adatbeviteli képesség hivatalos dokumentumok karbantartása...
    márc. 25.
  • Raktári készletet érintő gazdasági események rögzítése, könyvelése integrált vállalatirányítási rendszerben, Nyilvántartások, kimutatások vezetése, továbbítása társterületek részére, Területhez kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
    márc. 25.
  • A Társaság tulajdonában álló vagy bérelt ingatlanokkal, gépjárművekkel kapcsolatos műszaki ügyintézői feladatainak ellátása.  Rendkívüli esetek, vészhelyzetek, káresetek kezelése, sürgősségi hibaelhárítás, Épületgépészeti, villamos, épületfelügyeleti berendezések, rendszerek karb...
    márc. 24.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim