Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Hajdú-Bihar megyében 3-5 év tapasztalattal
11 db találat
Szűrés
-
kapcsolattartás az irodához tartozó településeken működő kamarai tagokkal kapcsolattartás a többi kamarai szervezeti egységgel, helyi önkormányzatokkal és egyéb hatósági feladatot ellátó szervezettel a területi szervezeti munka, rendezvények szervezése Széchenyi Kártya ügyintézés...ma 12:05
-
A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...ma 09:10
-
EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...tegnap 16:24
-
Integrált vállalat irányítási rendszerben készlet és főkönyvi könyvelés Bevallásokban való közreműködés Kimutatások Készítése Pályázatokkal való elszámolásokápr. 22.
-
Új beszállítók felkutatása Külföldi beszállítókkal való napi kapcsolattartás Beszállítók versenyeztetése, kiválasztása Beszállítókkal, megrendelésekkel kapcsolatos információk rögzítése az ERP rendszerben Raktári készletszintek figyelése, optimalizálása Beszállítók értékelése Ker...ápr. 22.
-
Beérkező levelek iktatása, szétosztása, kimenő levelek kezelése Üzleti utazások, találkozók szervezése Ügyvezető igazgató munkájának támogatása Központi telefon és email kezelése Vállalati rendezvények szervezése Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátása Szerződések ele...ápr. 21.
-
Kapcsolattartás a kivitelezőkkel, számlák szállítók egyeztetése, értékesítendő lakások bemutatása, honlap karbantartása.ápr. 19.
-
az adminisztratív terület irányítása, szervezése, az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása, megszervezése, illetve optimalizálása, az adminisztratív és termelési tevékenys...ápr. 18.
-
Debreceni székhelyű, Munkaerő-kölcsönzéssel és munkaerő-közvetítéssel foglalkozó cégünkhöz keresünk, HR Irodavezető munkatársat. Ezek a feladatok várnak Rád: a hozzád tartozó fizikai kölcsönzési projektek célszámainak teljesítésére való törekvés a toborzókkal és a koordinátorokk...ápr. 12.
-
Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...ápr. 11.
-
Keresünk gyakorlott munkatársunk mellé a TMK műhelyünkbe megbízható és dolgozni akaró fiatal szakembert. Feladatok gépjárművek javítási igényeinek felmérése, karbantartásainak ütemezése, koordinálása, javítási ügyek nyomon követése, gépjárművek műszaki vizsgájának, szervizinterva...ápr. 09.