Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Győr-Moson-Sopron megyében 1-3 év tapasztalattal

24 db találat
Szűrés
  • A tehergépjárművek műszaki megvizsgálása, a vizsgálati eljárás szerint döntés hozatala azok forgalomban tarthatóságáról; A mérések felelős adminisztrációja; A vizsgaokmányok és a megvizsgált jármű okmányainak előírások szerinti kezelése. Elvárások: Vizsgabiztosi bizonyítvány, K...
    ápr. 17.
  • - gyártási technológiák fejlesztésében és új receptek kidolgozásában, mérésében történő aktív részvétel - céghez beérkezett új alapanyagok, minták érzékszervi tesztelése és azokról nyilvántartás vezetése - céghez beérkezett alapanyagok specifikációinak ellenőrzése - a fejlesztésh...
    tegnap 16:20
  • Napi feladatok szervezése, koordinálása, az operatív vezető munkájának támogatása Elvégzi a munkaviszony létesítésével, megszüntetésével és a munkaügyi változásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat Gondoskodik a munkaügyi dokumentációk naprakészen tartásáról Szervezi az o...
    tegnap 12:45
  • Értékesítési munkatárs

    9012 Győr, Zsigmond király utca 1.
    Kereskedelmi folyamatokban való aktív részvétel. Partnerekkel kapcsolattartás telefonon, e-mailben (vevők/szállítók) Árajánlatok készítése Műszaki támogatás Műszaki tartalmak készítése a marketinghez/webshophoz
    ápr. 17.
  • Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel, elsősorban telefonon és e-mailben Cég által forgalmazott termékek és szolgáltatások értékesítésének támogatása Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel elsősorban telefonon és e-mailben Írásban, telefonon beérkező ajánlatk...
    ápr. 17.
  • - a vendégek érkeztetése, utaztatása - ajánlatkérések és foglalások kezelése - vendégszámlák készítése - teljes körű információszolgáltatás - telefonhívások és e-mail-ek kezelése - folyamatos kapcsolattartás a szálloda különböző területeivel
    ápr. 17.
  • A munkakört betöltő a szervezeti alegység vezetőjének adminisztratív és operatív támogatását látja el, illetve felel a szabadkapacitás értékesítésének teljeskörű folyamatáért. A munkatárs feladata a nemzetközi utazásszervezési feladatok teljeskörű ellátása, kapcsolattartás az uta...
    ápr. 16.
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    ápr. 16.
  • járműpark üzemeltetésének megszervezése kötelező revíziók elvégeztetése gépjármű javítások nyomon követése gépjármű adminisztrációs ügyintézések (pl.: biztosítási, okmányiroda, stb.) káreseményes javítások menedzselése javítási árajánlatok ellenőrzése, jóváhagyása bejövő számlák...
    ápr. 16.
  • A munkakört betöltő a szervezeti egység vezetőjének adminisztratív és operatív támogatását látja el, továbbá az egység vezetőjének és munkatársainak munkáját támogatja az oktatás adminisztráció területein irányítással Nemzetközi és Stratégiai Kapcsolatokért Felelős Elnökhelyettes...
    ápr. 15.
  • Dinamikusan fejlődő cégünk új pozícióba keres Logisztikai folyamatelemzőt, aki napi munkája során proaktívan, ügyfélcentrikusan segíti a vállalat vezetőségének a munkáját. Feladatok, amikben számítunk Rád: Szállítmányozás, termelés, és adminisztratív területek munkájának támogat...
    ápr. 15.
  • A pénzügyi- gazdasági terület adminisztrációs támogatása Kimutatások készítése Iktatási feladatok elvégzése
    ápr. 15.
  • Fuvarszervező feladatokban aktív részvétel Teljesülés nyomonkövetése Fuvarozási, logisztikai feladatok naprakész adminisztrálása, fuvarok rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe Kimutatások készítése Üzletágvezetőkkel szoros együttműködés Esetenkénti kapcsolattartás partnerekke...
    ápr. 14.
  • Az ifm electronic Kft. győri irodájába keres Győrből vagy vonzáskörzetéből munkatársat irodai ügyfélszolgálati munkakör betöltésére. Feladatok: - megrendelések feldolgozása és árajánlatok készítése, - kapcsolattartás az ügyfelekkel, - adminisztratív feladatok, általános irodai üg...
    ápr. 14.
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    ápr. 13.
  • a vezetőség munkájának teljes körű támogatása, vezérigazgatói titkárságvezető helyettesítése belső értekezletek, belső és külső tárgyalások, találkozók megszervezése, tárgyalók állandó rendezettségének biztosítása, azok előkészítése; határidők nyomon követése, prezentációk és egy...
    ápr. 13.
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    ápr. 12.
  • irodai adminisztrációs tevékenységek, valamint partnerekkel való telefonos és írásos kapcsolattartás a cég policy-nak megfelelően. Kiváló excel ismeretek és felhasználói szintű számítógép kezelés Tízujjas gépírási készség Legalább középfokú végzettség szükséges, Alapos, precíz, ö...
    ápr. 11.
  • Az autóipari minőségirányítással nemzetközi szinten sikeresen foglalkozó SULCO Automotive Group, s.r.o. cég új kollégát keres baráti munkahelyi csapatába raktári adminisztrátor pozícióra. Feladatok: A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányí...
    ápr. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim