Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Győr-Moson-Sopron megyében

21 db találat
Szűrés
  • vásárlók szakszerű, magas színvonalú kiszolgálása az üzlet rendben és tisztán tartása üzletmenettel kapcsolatos feladatok (pénztárgép kezelése, áruátvétel, árufeltöltés, árazás, leltár) fénymásolási, spirálozási, nyomtatási, diplomakötési feladatok vevői igényre a webshopban megr...
    tegnap 07:50
  • Új vendégjelöltekkel való  egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetése
    ápr. 22.
  • A munkakört betöltő a szervezeti alegység vezetőjének adminisztratív és operatív támogatását látja el, illetve felel a szabadkapacitás értékesítésének teljeskörű folyamatáért. A munkatárs feladata a nemzetközi utazásszervezési feladatok teljeskörű ellátása, kapcsolattartás az uta...
    ápr. 22.
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    ápr. 22.
  • Dinamikusan fejlődő cégünk új pozícióba keres Logisztikai folyamatelemzőt, aki napi munkája során proaktívan, ügyfélcentrikusan segíti a vállalat vezetőségének a munkáját. Feladatok, amikben számítunk Rád: Szállítmányozás, termelés, és adminisztratív területek munkájának támogat...
    ápr. 21.
  • Szaktanácsadó asszisztens

    Rugalmas - Győr-Moson-Sopron megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
    Adatrögzítés és rendszerezés; Gazdálkodási Napló vezetése; Éves jelentések elkészítése; Szaktanácsadói adminisztráció elvégzése.
    ápr. 21.
  • A pénzügyi- gazdasági terület adminisztrációs támogatása Kimutatások készítése Iktatási feladatok elvégzése
    ápr. 21.
  • Fuvarszervező feladatokban aktív részvétel Teljesülés nyomonkövetése Fuvarozási, logisztikai feladatok naprakész adminisztrálása, fuvarok rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe Kimutatások készítése Üzletágvezetőkkel szoros együttműködés Esetenkénti kapcsolattartás partnerekke...
    ápr. 20.
  • Általános adminisztráció: Bejövő és kimenő számlák iktatása és feldolgozása, továbbítása a könyvelőnek Egyszerűbb szerződések és egyéb belső szervezeti iratok előkészítése Írásbeli és telefonos kapcsolattartás partnerekkel Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása H...
    ápr. 20.
  • - Hulladékgazdálkodás - Környezetvédelmi feladatok (levegőtisztaság-védelem, vízvédelem) - Hatósággal kapcsolattartás - Adatok gyűjtése, feldolgozása - Adatszolgáltatás -...
    ápr. 20.
  • SAP könyvelések, MS Office alkalmazások használata áruk tételes és minőségi átvétele áruk kiszállításának dokumentálása heti szintű leltárak készítése
    ápr. 19.
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    ápr. 19.
  • Cég vezetőinek és munkatársainak napi támogatása Bejövő számlák kezelése, ellenőrzése, rögzítése Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése A cég tevékenységéhez kapcsolódó dokumentumok kezelése, rendszerezése, tárolása, archiválása Kimutatások, elemzések készítése Kimenő és bejövő s...
    ápr. 19.
  • - gyártási technológiák fejlesztésében és új receptek kidolgozásában, mérésében történő aktív részvétel - céghez beérkezett új alapanyagok, minták érzékszervi tesztelése és azokról nyilvántartás vezetése - céghez beérkezett alapanyagok specifikációinak ellenőrzése - a fejlesztésh...
    ápr. 18.
  • Napi feladatok szervezése, koordinálása, az operatív vezető munkájának támogatása Elvégzi a munkaviszony létesítésével, megszüntetésével és a munkaügyi változásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat Gondoskodik a munkaügyi dokumentációk naprakészen tartásáról Szervezi az o...
    ápr. 18.
  • Értékesítési munkatárs

    9012 Győr, Zsigmond király utca 1.
    Kereskedelmi folyamatokban való aktív részvétel. Partnerekkel kapcsolattartás telefonon, e-mailben (vevők/szállítók) Árajánlatok készítése Műszaki támogatás Műszaki tartalmak készítése a marketinghez/webshophoz
    ápr. 17.
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    ápr. 12.
  • · Áruházi diákmunkák (árufeltöltő, pénztáros) · Diákmunkák a vendéglátás és az idegenforgalom területén · Szellemi, gyakornoki mun...
    ápr. 11.
  • irodai adminisztrációs tevékenységek, valamint partnerekkel való telefonos és írásos kapcsolattartás a cég policy-nak megfelelően. Kiváló excel ismeretek és felhasználói szintű számítógép kezelés Tízujjas gépírási készség Legalább középfokú végzettség szükséges, Alapos, precíz, ö...
    ápr. 11.
  • Az autóipari minőségirányítással nemzetközi szinten sikeresen foglalkozó SULCO Automotive Group, s.r.o. cég új kollégát keres baráti munkahelyi csapatába raktári adminisztrátor pozícióra. Feladatok: A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányí...
    ápr. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim