-
Kereskedelmi és Üzletkötői Asszisztens
6800 Hódmezővásárhely, Szántó Kovács János utca 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat napi munkájának támogatása. - Új ügyfelek felkutatása, első kapcsolatfelvétel,ügyfélbázis frissítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon. - Kiállítások szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel - Marketing csapatunk támogatása ,promóciós...
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Szakmai tréningek • Lakhatási támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, projektdokumentációk vezetése és naprakészen tartása
- Vállalkozói szerződések előkészítése, projektek adminisztratív támogatása és utókövetése
- Anyagszámítások, árajánlatok készítése, összefoglalók és költségelszámolások összeállítása
November 26.• Előre sorolva december 2. -
-
Termelési asszisztens
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
Kárügyintéző
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása
- kárrendezési folyamatok koordinálása, ellenőrzése
- kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészítése, beszerzése
December 05. -
-
Gazdasági ügyintéző
6724 Szeged, Bakay Nándor utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása.
- Beérkező számlák ellenőrzése, előkészítése, feldolgozása.
- Kimenő számlák készítése, tartozások nyomon követése.
- Házipénztár kezelése.
- Szoros együttműködés a könyveléssel, könyvelői riportok előkészítése.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai adminisztrátor
6728 Szeged, Dorozsmai útBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- HACCP-vel kapcsolatos feladatok
- Nyomonkövetés naprakész vezetése
- Göngyöleg nyilvántartása és egyeztetése a partnerekkel
- Gépjárművek biztosításaival kapcsolatos feladatok
- Iroda- és tisztítószerek beszerzése
December 01. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Kereskedelmi koordinátor
6724 Szeged, Trafó köz 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Viszonteladói kapcsolattartás: Folyamatosan és hatékonyan kommunikálsz partnereinkkel, biztosítva az elégedettségüket és a gördülékeny együttműködést.
- Szállítmányok szervezése: Megtervezed és koordinálod a fuvarokat, hogy a szállítmányok mindig időben és pontosan érkezzenek meg.
December 02. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!