Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal
432 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Főbb feladatok, munkák: o munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállításaápr. 23.
-
Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítéseápr. 23.
-
Conduct a thorough business operational review, ensuring compliance with policies and ownership principles, identifying non-compliance areas. Identify and mitigate potential business risks by recommending effective controls. Prepare and present detailed investigation reports to m...ápr. 23.
-
Irodai munkatársat keresünk angol nyelvtudással Textil nagykereskedésünkbe Meglévő ügyfeleink magas szintű személyes és telefonos kiszolgálása Telefonon beérkező megkeresések kezelése Rendelésfelvétel, rendelések rögzítése a rendszerben A hívásokhoz tartozó adminisztrációs felada...ápr. 23.
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)ápr. 23.
-
Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...ápr. 23.
-
Adminisztratív, igazgatási tevékenység ellátása Hallgatókkal, oktatókkal való együttműködés Közreműködés a szervezeti egységet érintő gazdasági, munkaügyi, oktatásszervezési és szerződéselőkészítési folyamatokban A szervezeti egységhez tartozó nyilvántartások naprakész vezetése I...ápr. 23.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 23.
-
Beérkező telefonhívások fogadása Beérkező és kimenő levelekkel kapcsolatos adminisztráció Tárgyalók foglaltságával kapcsolatos adminisztráció és azok előkészítése Partnerekkel, szolgáltatókkal kapcsolatos napi ügyintézés Érkező vendégek fogadása Kávéfőzés, felszolgálás...ápr. 23.
-
a létesítménybe, vagyonkezelt területre érkező személyek belépési jogosultságának ellenőrzése, a beléptetett személyek udvarias, pontos tájékoztatása, elirányítása, szükség esetén kísérése; a belépési jogosultsággal nem rendelkező személyek létesítménybe történő bejutásának megak...ápr. 23.
-
Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...ápr. 23.
-
Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolásápr. 23.
-
Beérkező számlák érkeztetése, iktatása, szkennelése, folyamatba illesztése dokumentumkezelő rendszerbe Számlajóváhagyások menedzselése Beérkező számlák lefűzése, tértivevények tárolása Kimenő számlák kiküldése ügyfélnek Kapcsolattartás a főkönyvelővel Irodával kapcsolatos (iroda...ápr. 23.
-
Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...ápr. 23.
-
a Corporate Üzletág napi szintű támogatása igazgatósági, management anyagok összeállításában való részvétel részvétel a heti Corporate vezetői megbeszéléseken, ezekről jegyzőkönyvek, értekezlet-emlékeztetők készítése, majd a határidők menedzselése szerződésekkel, számlákkal kapcs...ápr. 23.
-
Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...ápr. 23.
-
Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...ápr. 23.
-
Az Ügyvezető Igazgató részére szakmai anyagok elkészítése (az ehhez szükséges adatok begyűjtése, rendszerezése, feldolgozása), ellenőrzése, összefoglalt prezentálása. Különböző ad hoc, illetve rendszeres szakmai riportok, jelentések, prezentációk, elemzések, feljegyzések készítés...ápr. 23.
-
Javításra érkező telefonkészülékek adminisztrálása Csomagok továbbítása Javított készülékek csomagolása, kiküldése Kiküldéshez kapcsolódó adminisztráció elvégzése Szállítás megrendelése Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzéseápr. 23.
-
Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...ápr. 23.