Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten >10 év tapasztalattal
154 db találat
Szűrés
-
- Raktárkészlet kezelése, raktári ki- és betárolások végzése, rögzítése. - Az összekészített áru kiszállítása kisteherszállító gépkocsivalmárc. 25.
-
Audiovizuális rendszerek kiépítésében való részvétel (épülethangosítás, IT hálózat, videotechnika, konferencia rendszer) Általános kiépítési, kábelezési, szerelési munkák elvégzése (rack-ek összeszerelése, kijelzők felszerelése, projektorok felszerelése) Rajzolvasás, szükség eset...márc. 22.
-
Pályázati üzletág stratégiájának kialakítása, taktikai célok meghatározása és megvalósítása Pályázatírói csapat vezetése (csapattagok kiválasztása, munkájuk felügyelete, feladatok kiosztása, ellenőrzése) Hazai és európai uniós pályázatok figyelése Pályázatíráshoz kapcsolódó felad...márc. 24.
-
Irodai asszisztencia: az iroda zavartalan működésének biztosítása Telefonhívások kezelése, ügyfelek, vendégek fogadása Kapcsolattartás szállítókkal, szolgáltatókkal, külső partnerekkel, bérbeadóval Irat-nyilvántartási rendszer, irattár, iktatás, levelezés, irodai beszerzések IT e...márc. 24.
-
bejövő számlák ellenőrzése, nyilvántartások vezetése irodai bizonylatok, szerződések nyilvántartása, rendszerezése teljesítési igazolások kiállítása könyveléssel való kapcsolattartás bankkal való kapcsolattartás, adatszolgáltatások elkészítése szerződések előkészítésében való köz...márc. 24.
-
SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.márc. 24.
-
Conduct a thorough business operational review, ensuring compliance with policies and ownership principles, identifying non-compliance areas. Identify and mitigate potential business risks by recommending effective controls. Prepare and present detailed investigation reports to m...márc. 24.
-
Számos széleskörű és sokszínű projektben várjuk a jelentkezők segítségét. Ennek köszönhetően leendő kollegánk egyszerre fog tudni segíteni a rendezvényeink szervezésében, a vendégek kezelésében, a beszerzések intézésében, és kommunikációs ambíciók esetén marketing- és szakmai fel...márc. 24.
-
Közreműködik a szakterületet érintő beszállítói szerződések előkészítésében, az ingatlanok hasznosítási és értékesítési lehetőségeihez kapcsolódó döntéselőkészítő anyagok elkészítésében Vezeti és naprakészen tartja az ingatlanokhoz kapcsolódó nyilvántartásokat. Ezek alapján a ren...márc. 24.
-
Provide comprehensive personal assistance to our director, with a focus on organizing and coordinating international business trips, ensuring seamless travel experiences. Manage the director's calendar with precision, monitoring programs, and adeptly recording and reporting chang...márc. 24.
-
Minőségirányítási dokumentációk elkészítése, fenntartása, kezelése, MIR működésének felügyelete, Reklamációk kezelése, Irodai dokumentációk kezelése, Mindennapi adminisztrációk lebonyolítása, Egyéb irodai munkák.márc. 24.
-
Elektronikus rendszerben történő munka végezés, E-kommunikáció alkalmazása (Outlook, e-FOKI), Elektronikus iktatás, Felszámolóbiztosok és a vezetőség munkájának támogatása, A cég felszámolási és végelszámolási eljárásainak támogatása, Felszámolások kapcsán felmerülő adminisztratí...márc. 24.
-
kategória menedzserek munkájának napi szintű támogatása; elemzések, kimutatások készítése, adminisztrációs feladatok, szervezési teendők, határidők nyomon követése, azok betartása és betartatása belső értekezletekre való előkészületek, prezentációk készítése forgalmi jelentések b...márc. 24.
-
Harmadik országbeli munkavállalók tartózkodási engedélyének ügyintézése Kérelmek kitöltése, adminisztráció vezetése, iktatás, nyilvántartások kezelése Aktív kapcsolattartás a hatóságokkal (OIF, NAV, OEP,) Kimutatások, statisztikák és jelentések készítése Együttműködés a társosztá...márc. 24.
-
Fordítóirodai minőségbiztosítási projektmenedzser (QA)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldA QA-s alvállalkozóink főbb feladatai: a fordítási projektek szakmai előkészítése és nyelvi ellenőrzése CAT-szoftverben (Memoq, Trados stb.) a fordítási projektek teljeskörű adminisztrációja és elektronikus projektirányítási rendszerben (TMS) való nyilvántartása szövegek formai e...márc. 24. -
Vevői folyószámlák egyeztetése, kezelése (fizetési emlékeztetők, felszólító levelek írása) Határidőn túli számla-állomány kezelése Bankkivonatok ellenőrzése, kiegyenlítése Vevői szerződésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Vevői számlák kiállítása Banki ügyek kezelése (kimen...márc. 24.
-
Jogi asszisztensként adminisztratív és jogi feladatok ellátásával támogatod majd kollégáid munkáját. Egy jó asszisztens kincset ér! Fontos hogy leendő kollégáid a napi irodai teendők precíz ellátása mellett, sürgős teendők esetén is számíthassanak proaktivitásodra és problémamego...márc. 24.
-
Aktív közreműködés a döntéshozói és vezetői anyagok, prezentációk készítésében, áttekintésében és jóváhagyási folyamat-koordinációban Szervezeti egységek közötti információáramlás biztosítása, aktív társosztályi kapcsolattartás Üzleti és működési folyamatok fenntartása és támogat...márc. 24.
-
Szállásfoglalások kezelése és e-mailek megválaszolása Szobafoglalási és számlázási rendszerek kezelése Check-in/check-out folyamatok lebonyolítása Információszolgáltatás, segítségnyújtás a vendégek részére Programok értékesítése Napi zárás, ellenőrzési és riportolási feladatok...márc. 24.
-
az üzletek napi működésének koordinálása az üzlet munkavállalóinak munkaidő beosztása, vezénylés tervezése optimális készletgazdálkodási folyamat kidolgozása, monitorozása, különös tekintettel az elfekvő készletek hatékony kezelésére új munkatársak beilleszkedésében való részvéte...márc. 24.
-
Családias hangulatú Fitness termünkbe keressük legújabb kollégánkat teljes munkaidőben. Fő feladatok közé tartozik a vendégek fogadása, tájékoztatása, kasszakezelés, vitaminbár feltöltése, kávé készítése. Folyamatos hosszú távú munkalehetőséget biztosítunk egy igényes környezetbe...márc. 23.
-
Irodavezetés, általános vállalat üzemeltetés, jelenlegi munkatárssal feladatok megosztása, váltott munkaidőben, helyileg a Recepción, az Office menedzser vezetése mellett: Iratkezelés, iktatás menedzselése (bejövő és kimenő dokumentumok kezelése, pénzügyi programban való rögzítés...márc. 23.