Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 1-3 év tapasztalattal

134 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Bejövő számlák ellenőrzése és könyvelésük előkészítése Kintlévőségkezelése (fizetési felszólítások, kintlévőségi riportok készítése) Számlázás Folyószámlák egyeztetése partnerekkel Banki utalások A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Nyilvántar...
    ápr. 17.
  • Irodai asszisztens

    1239 Budapest, Nagykőrösi út 353.
    Dokumentumok rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése vállalatirányítási rendszerben Szerződések és teljesítésigazolások elkészítése, kezelése Rendezvényekhez köthető ügyintézés (pl. szállás- és repülőjegy-foglalás) Partnerekkel való kapcsolattartás Futárok, telephelyre...
    ápr. 17.
  • raktári adminisztrációs feladatok ellátása, szállítólevelek készítése rendelések nyomon követése, feldolgozása, dokumentumok iktatása kapcsolattartás ügyfelekkel, vevőkkel, beszállítókkal termék, szállítói törzs karbantartása a saját fejlesztésű logisztikai rendszerünkben vevői r...
    ápr. 17.
  • a nagykereskedésbe érkező partnereink kiszolgálása a weboldalunkon beérkező megrendelések feldolgozása levelezés – magyar és angol nyelven számlák kiállítása a megrendelt árumennyiség alapján esetleges visszáru kezelés egyéb adminisztráció.
    ápr. 17.
  • Facility mérnök gyakornok diákmunka - III. kerület

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1037 Budapest, Csillaghegyi út 37.
    Változatos feladatokban vehetsz részt, bele láthatsz és megismerheted az épületvillamossággal és épületgépészettel kapcsolatos területeket, mint: Hűtési- fűtési rendszerek Légtechnikai rendszerek Sűrített levegős rendszerek Épület villamosság Energiamenedzsment (ECON) Épületfelüg...
    ápr. 17.
  • Adminisztratív feladatok elvégzése Telefonos és írásos egyeztetés önkormányzatokkal A csapat támogatása ad hoc feladatokban Adóegyenlegek egyeztetése
    ápr. 17.
  • Bejövő küldemények, levelek szortírozása, digitalizálása Kimenő ügyfélszolgálati levélküldemények borítékolása Visszaérkezett levélküldemények válogatása Adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 17.
  • Kiemelt elsőbbséggel a vendégek és ügyfelek fogadása és kiszolgálása Megbeszélések, értekezletek előkészítése Hívások fogadása és továbbítása Levelezések, dokumentumok kezelése Irodai adminisztrációs -és beszerzési feladatok ellátása  Irodai eszközök, berendezések felügyelete EMI...
    ápr. 16.
  • Adminisztratív feladatok Nyomtatás, scannelés, iktatás A főosztály működésének támogatása
    ápr. 16.
  • Adatfelvételekben közreműködés (kérdezői munkák segítése, ellenőrzése, címlista kezelés, call center program használata, egyszerűbb statisztikák vezetése, készítése, kvóta menedzselés stb.) Kutatói munka segítése (fókuszcsoportok előkészítése, résztvevők fogadása, előszűrés, jegy...
    ápr. 16.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    ápr. 16.
  • Te fogsz felelni az árajánlatok készítéséért, bekéréséért és értékeléséért Te készíted el a szállítóleveleket és kimenő számlákat Te leszel az első számú kapcsolattartó a partnerekkel, ügyfelekkel és vevőkkel Részt fogsz venni a kiszállítások megszervezésében Neked kell kialakíta...
    ápr. 16.
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    ápr. 16.
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    ápr. 16.
  • Meglévő ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása; Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Főállású kollégák mindennapi munkájának támogatása; Lakossági és vállalati számladossziék kezelése; Hitelanyagok kezelése és összeállítása;...
    ápr. 16.
  • Milyen feladatokat látsz el nálunk ezekben a munkakörökben? táblázatokat kezelsz a beérkező befizetések alapján, számlákat állítasz ki megrendelések alapján, pénzügyi dokumentumokat készítesz elő a könyvelő számára, nyomon követed a napi levelezést, segíted a vezető munkáját vála...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim