Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal

442 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Beérkező megkeresések kezelése, rögzítése, megválaszolása Képzési ajánlatok összeállítása Pályázati dokumentációk összeállítása Adminisztratív feladatok Hallgatói regisztráció támogatása Tanulmányi rendszer kezelése Teljesítéssel, számlázással kapcsolatos feladatok Jelentések, el...
    ápr. 14.
  • Szorosan fogsz együttműködni a lengyelországi pénzügyi részlegünkkel különböző napi, heti és havi riportok, valamint bevételi adatok elkészítésében; Feladataid közé tartozik a dokumentumok (emailek, számlák, szerződések) áramlásának koordinálása és nyilvántartása, a számlák ellen...
    ápr. 14.
  • adminisztrációs feladatok dokumentumkezelés adatrögzítés szakmai asszisztencia szerződések módosításainak intézése
    ápr. 14.
  • Beérkező ügyfelek (diákok) fogadása, velük való ügyintézés (szerződéskötés, tagsághosszabbítás, kiléptetés, munkákhoz tartozó egyéb dokumentációk kezelése) Ügyek intézése: telefonon, emailben, személyesen Recepciós feladatok: beérkező hívások fogadása, beérkező egyéb (nem diák) ü...
    ápr. 14.
  • Érkező vendégek megfelelő fogadása és tájékoztatása Vendégek bejelentkezésének és kijelentkezésének a lebonyolítása Vendégszámlák elkészítése, terhelése és fizettetése Telefonhívások kezelése Panaszok kezelése Adminisztrációs feladatok  
    ápr. 14.
  • Az értékesítés adminisztratív támogatása Rendelések felvétele, továbbítása, visszaigazolása, nyomon követése Vevői megkeresések és kérések kezelése az értékesítő kollégával együttműködve Vevőkkel való írásbeli és telefonos kommunikáció Elektronikus és papíralapú dokumentum és ada...
    ápr. 14.
  • You act as a great host and create a memorable stay for our guests You are in charge of welcome and good-bye process from A to Z, managing check-ins and check-outs to create best experience for our guests and optimize hotel occupancy You respond to our guests' personal and phone...
    ápr. 14.
  • Managing applications for grid connection for renewable energy systems, Ongoing contact with the customers (phone, e-mail) and external partners and institutions (e.g. DSO, TSO), Verification of completeness and correctness of documents provided by customers, Conducting (physical...
    ápr. 14.
  • Ügyfelek, vendégek fogadása, udvarias és kedves kiszolgálása; Bejövő telefonhívások fogadása és kapcsolása; Bejövő és kimenő posta iktatása, iratkezelés; futár küldemények indítása és átvétele; Készletek napra készen tartása, rendelése; A recepció napi operatív működéséhez szüksé...
    ápr. 14.
  • A Menzies Aviation (Hungary) Kft. munkatársakat keres csapatunk bővítése céljából, Pénzügyi-számviteli munkatárs munkakörben. Számlák tartalmi ellenőrzése, iktatása, rögzítése a könyvviteli rendszerben Pénzügyi jelentések elkészítése Bankszámla kivonatok könyvelése, banki utaláso...
    ápr. 14.
  • szoros együttműködés a Projekt Igazgató kollégákkal projekthez köthető beszerzési feladatok elvégzése és a hozzájuk tartozó adminisztrációs feladatok ellátása a teljes alvállalkozói adminisztráció kezelése alvállalkozói szerződések írása, lefűzése, kezelése eseti megrendelések ke...
    ápr. 14.
  • A nemzetközi web- és termék tartalom folyamatos fejlesztése: Az időd átfogó részét termék-adatlapok, webes tartalmak, valamint kampány kommunikáció fordításával és lektorálásával fogod tölteni, kvalitatív és kvantitatív célkitűzéseinknek megfelelően; A napi adminisztratív teendők...
    ápr. 14.
  • Recepciósok jelentkezését várjuk a Várnegyedben található luxus apartman ház front office feladatainak ellátására, ahol az alábbi feladatokra számíthatsz: otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatá...
    ápr. 14.
  • Általános Irodai feladatok: Postafiók kezelése, postai ügyintézés; Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru), irodai munkakörnyezet rendben tartása; Adminisztratív feladatok ellátása, szerződések, biztosítások strukturált gondozása...
    ápr. 14.
  • Irodai recepciós és asszisztensi feladatok, adminisztráció, többek között ügyfelek fogadása, telefonok kezelése, küldemények iktatása, szövegszerkesztés.  
    ápr. 14.
  • Budapesten, Újpesti felnőttképzési és hatósági vizsgaközpont csapatába keresünk munkaerőt. Több mint 30 fős fiatalos, pörgős csapatunk bővítéséhez várunk munkájára igényes, önállóan dolgozni tudó, precíz, gyorsan tanuló, lelkiismeretes munkaerőt, aki nem riad vissza a kemény munk...
    ápr. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim