Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XIII. kerületben

25 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 22.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    tegnap 12:42
  • Kapcsolattartás Általános adminisztratív feladatok Esetenként fordítás és tolmácsolás
    tegnap 12:16
  • Vendégek koordinálása, segítése Adminisztratív feladatok ellátás
    tegnap 11:05
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    tegnap 00:35
  • Levelezések lebonyolítása külső partnerekkel, beérkező megkeresések megválaszolása, adatrögzítési, adategyeztetési feladatok ellátása. Az állam által örökölt vagyonelemek nyilvántartásba történő beléptetésének, kiléptetésének kezdeményezése, ehhez kapcsolódóan excel táblázat kész...
    ápr. 22.
  • Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...
    ápr. 22.
  • Pénzügyi adatok rögzítése Excel programban
    ápr. 20.
  • Támogassa a tanuló csapatot a tanulási tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció minden vonatkozásában. A tanulással kapcsolatos rendszerek és platformok frissítése és karbantartása a szükséges adatokkal. Készítsen rendszeres és ad hoc jelentéseket különböző rendszerekről Kezelje...
    ápr. 20.
  • az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó adminisztratív, szervezési feladatok ellátása, az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, recepciós feladatok ellátása, beérkező posta feldolgozása, kiküldendő levelek adminisztrálása, postakönyv vezetése, be...
    ápr. 20.
  • Vezető napi programjainak támogatása Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követése Megbeszélések szervezése Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása
    ápr. 20.
  • - A kockázatkezelési területen a hitelkockázatok mérése, elemzése statisztikai modellek felépítésével - Minősítési és egyéb kockázatkezelési modellek fejlesztése, monitoringozása - Hitelkockázati modellek fejlesztése
    ápr. 19.
  • SAP feladatok ellátása; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Kimutatások, riportok készítése; Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése; A vezető munkájának támogatása.
    ápr. 19.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    ápr. 18.
  • Irodavezető

    1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
    Ügyfélszolgálat (személyes és telefonos) Sablonból árajánlatok és megrendelés visszaigazolások készítése Adminisztráció és ügyfélszolgálathoz kapcsolódó dokumentumok kezelése Számlázás Nyilvántartási rendszer kezelése, ellenőrzése Kimutatások, jelentések készítése Kollégák támoga...
    ápr. 18.
  • Ügyvitelszervező

    1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
    Ügyviteli és iratkezelési belső szolgáltatás során irodaházi külső és belső járatellátás, a külső járatellátáshoz gépjármű használata Központi iratdigitalizálási, elektronikus irattári, nyomtatástechnikai, küldemény előállítási, multifunkcionális nyomtatási és sokszorosítási szol...
    ápr. 18.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 12.
  • Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim