Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XII. kerületben

19 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • A program népszerűsítését szolgáló vidéki iskolalátogatások szervezésének támogatása, valamint azok lebonyolítása; Közreműködés a diákok felvételi folyamatának szervezésében; A budapesti képzési hétvégék előkészítésének segítése, az ott megjelenő diákok, valamint az őket segítő d...
    tegnap 10:05
  • Munkáddal biztosítod a vendégek zavartalan és színvonalas kiszolgálását, aktívan hozzájárulsz a tökéletes vendégélményhez Professzionális szinten látod el a szállodai recepciós feladatokat, állandó éjszakai, 8 órás műszakban
    tegnap 08:20
  • Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetés
    ápr. 18.
  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...
    ápr. 18.
  • Projekt kivitelezés az alapoktól: a projekt adminisztráció támogatása, a kivitelezésekkel kapcsolatos dokumentáció kezelése, rendszerezése, illetve részvétel a projekt dokumentáció napra készen tartásában A projektekkel kapcsolatos autós ügyintézés (beszerzés, postázás) ellátása...
    ápr. 18.
  • Szállítói számlák ellenőrzése és rögzítése a könyvelői programban, a számlákkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés Banki utalások kezelése A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Mentori elszámolások ellenőrzése Házipénztár kezelése Készlet- és t...
    ápr. 16.
  • HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...
    ápr. 16.
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    ápr. 15.
  • A Társaság célkitűzéseivel összhangban a szervezet beszerzési eljárásainak koordinálása, lefolytatása, adminisztrálása, valamint a Társaság közbeszerzési eljárásainak szakmai támogatása: Közbeszerzési és beszerzési eljárások teljes körű belső előkészítése, koordinációja, az eljár...
    ápr. 15.
  • Házipénztár kezelés Előleg nyilvántartás vezetése Reprezentációs nyilvántartás vezetése kapcsolódó számlázással kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása; partnerekkel való kapcsolattartás, egyeztetés; időszakos, illetve eseti jellegű jelentések és kimutatások elkészítése; E...
    ápr. 15.
  • közreműködők beléptetési folyamatának koordinálása hatósági engedélyeztetési eljárások, helyszíni szemlék előkészítése havi közreműködői elszámolásban való aktív részvétel folyamatos kapcsolattartás társszervezetekkel, vállalkozókkal, hivatalokkal (NNGYK, NEAK) EESZT-vel kapcsola...
    ápr. 15.
  • szoros együttműködés a Projekt Igazgató kollégákkal projekthez köthető beszerzési feladatok elvégzése és a hozzájuk tartozó adminisztrációs feladatok ellátása a teljes alvállalkozói adminisztráció kezelése alvállalkozói szerződések írása, lefűzése, kezelése eseti megrendelések ke...
    ápr. 14.
  • Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...
    ápr. 12.
  • Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    ápr. 11.
  • Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció, Ellenőrzések megszervezése, koordinálása, Iktatás és jegyzőkönyvkészítés.
    ápr. 11.
  • Iroda nyitása, zárása; Ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolattartás, vendégek fogadása; Dokumentumok nyilvántartása, archiválása, posta kezelése; Céges események szervezésének támogatása; Általános titkársági feladatok ellátása; Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való ré...
    ápr. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim