Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák VI. kerületben

32 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    tegnap 14:40
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    ma 12:17
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    ma 12:08
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    ma 12:05
  • Office Manager

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 17.
    Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátása
    Friss
  • Károsztályon felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása, Szkennelés, Beérkező dokumentumok feldolgozása, iktatása és ellenőrzése, A kárrendezés során felmerült egyéb eseti feladatok elvégzése.
    ma 12:18
  • Szállodai recepciós

    1065 Budapest, Nagymező utca 27.
    Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...
    ma 11:56
  • A fogászati kezelések és konzultációk során fordítás francia nyelvről magyarra, illetve magyarról francia nyelvre. A külföldi páciensek támogatása, kísérése a klinikán. Együttműködés, kapcsolattartás a klinikavezetővel, az értékesítési menedzserekkel, és az orvos kollégákkal...
    ma 08:35
  • Pénzügyi, munkaügyi nyilvántartások vezetése, kimenő, bejövő számlázás kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Kapcsolattartás szállítókkal (IT, irodaszerek, kiadványok, telekommunikáció, stb) beszerzések teljes körű intézése Iroda belső adminisztrációja, nyilvántartások, szerződés...
    tegnap 08:20
  • Lakossági biztosítási ajánlatok készítése, Beérkezett ajánlatok és ügyféladatok rögzítése, feldolgozása, Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, levelezés Saját adatbázis, nyilvántartások kezelése, karbantartása
    ápr. 21.
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    ápr. 21.
  • Ügyfelek, vendégek fogadása, udvarias és kedves kiszolgálása; Bejövő telefonhívások fogadása és kapcsolása; Bejövő és kimenő posta iktatása, iratkezelés; futár küldemények indítása és átvétele; Készletek napra készen tartása, rendelése; A recepció napi operatív működéséhez szüksé...
    ápr. 20.
  • Egészségügyi paraméterek mérése, rögzítése Teljes körű adminisztráció Donorok fogadása, tájékoztatása Felmerülő problémák megoldása Időpont egyeztetések személyesen, online felületen és telefonon Határidők, szabályok, előírások pontos betartása Folyamatos együttműködés a kollégák...
    ápr. 20.
  • Beérkező ügyfelek, partnerek, vendégek fogadása Ügyek intézése: telefonon, emailben, személyesen Az adminisztratív feladatok, postakezelés, irodai-konyhai anyagok rendelése és készletezése Az irodai eszközök és berendezések karbantartásának és működtetésének felügyelete Kommuniká...
    ápr. 20.
  • funkcionális, integrációs és felderítő (exploratory) tesztelési feladatok ellátása elvégzett tesztek kiértékelése, riportolása, hibák újra tesztelése hibajegyek kezelése folyamatos kommunikáció a csapat valamennyi tagjával: fejlesztő és üzleti kapcsolattartó kollégákkal hozzájáru...
    ápr. 20.
  • Dare to Connect - Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to  Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest ”leaves” with great memories  Fluency in English and any oth...
    ápr. 19.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    ápr. 19.
  • Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...
    ápr. 19.
  • Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...
    ápr. 19.
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim