Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások VI. kerületben főiskolai végzettséggel

29 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Teljes, uniós programok (nem projektek) pénzügyi zárásával kapcsolatos feladatok. Uniós elszámolások összeállítása és ellenőrzése. Nyilvántartások vezetése. Adatszolgáltatások összeállítása. A lezárt programok utóéletének követése, támogatása, adatok egyeztetése...
    tegnap 09:18
  • Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...
    ma 12:35
  • Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...
    ma 11:00
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    ma 00:45
  • Az EXIM külföldi és belföldi kiküldetéseihez kapcsolódó utazások lebonyolítása a hatályban lévő előírások alapján Árajánlatok beszerzése az EXIM által leszerződött partnerein keresztül a kiküldetést kezdeményező által megadott adatok alapján. Az engedélyezett kiküldetésekhez kapc...
    tegnap 12:55
  • Hitelügyintéző asszisztens

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
    Hitelezési szakértő munkájának támogatása Dokumentáció összeállítása Kalkulációk készítése Ügyfél kapcsolattartás Kapcsolódó adminisztráció
    ápr. 23.
  • A Barcelo Hotel recepciósaként a következő feladatok várnak Rád - a vendégek fogadása, érkeztetése, utaztatása - be- és kicsekkolás teljes körű ügyintézése az erre szolgáló rendszerben - a vendégek szobafoglalással és programokkal kapcsolatos kérdéseinek kezelése - számlázás és p...
    ápr. 23.
  • Office Manager

    1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 17.
    Ügyvezető igazgató munkájának mindennapi támogatása Széleskörű feladatok ellátása
    ápr. 23.
  • Károsztályon felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása, Szkennelés, Beérkező dokumentumok feldolgozása, iktatása és ellenőrzése, A kárrendezés során felmerült egyéb eseti feladatok elvégzése.
    ápr. 23.
  • Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...
    ápr. 23.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    ápr. 23.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    ápr. 23.
  • Szállodai recepciós

    1065 Budapest, Nagymező utca 27.
    Apartmanok felügyelete és zökkenőmentes működésének a biztosítása lenne a fő feladat Vendégek panaszainak kezelése, kérdéseinek megválaszolása és problémáik megoldása Folyamatos kapcsolattartás a szálloda más részlegeivel a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében. A housekeep...
    ápr. 23.
  • A fogászati kezelések és konzultációk során fordítás francia nyelvről magyarra, illetve magyarról francia nyelvre. A külföldi páciensek támogatása, kísérése a klinikán. Együttműködés, kapcsolattartás a klinikavezetővel, az értékesítési menedzserekkel, és az orvos kollégákkal...
    ápr. 23.
  • Pénzügyi, munkaügyi nyilvántartások vezetése, kimenő, bejövő számlázás kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Kapcsolattartás szállítókkal (IT, irodaszerek, kiadványok, telekommunikáció, stb) beszerzések teljes körű intézése Iroda belső adminisztrációja, nyilvántartások, szerződés...
    ápr. 22.
  • Lakossági biztosítási ajánlatok készítése, Beérkezett ajánlatok és ügyféladatok rögzítése, feldolgozása, Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, levelezés Saját adatbázis, nyilvántartások kezelése, karbantartása
    ápr. 21.
  • A cég ügyvitelével kapcsolatos napi feladatok ellátása a Bp. VI. Nagymező u. 4. szám alatti székhelyen és távmunkában: ajánlatkészítés szerződéskötések előkészítése levelezés banki kapcsolatok számlakezelés kapcsolattartás a szerződött partnerekkel Fedezetkezeléssel kapcsolatos...
    ápr. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim