Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák V. kerületben

25 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Kollégánkat részmunkaidős foglalkoztatásra keressük (havi 7-9 munkanap megállapodás szerint, 12 órás munkarendben) Váltott műszakban történő munkavégzés (nappal és éjszaka) A hotel vendégeinek barátságos kiszolgálása, kérések teljesítése az érkezéstől a kijelentkezésig. Programo...
    tegnap 13:40
  • A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    tegnap 13:00
  • beszállítófejlesztési alprojekthez kapcsolódó partneri együttműködések felkutatása; üzleti partnerkapcsolatok aktív fejlesztése; elemzések készítése, vállalkozásfejlesztési koncepció kidolgozása a beszállítóvá válás területén, pilot programok megvalósítása; projekt előrehaladásán...
    ápr. 23.
  • a menedzsment tevékenység során szükséges dokumentumok elkészítése, előkészítése a projektmenedzser és a pénzügyi vezető számára, az elkészült dokumentumok előterjesztése jóváhagyásra, a szükséges módosítások átvezetése, a dokumentumok javítása, nyilvántartások vezetése, jelentés...
    ápr. 23.
  • Titkársági Asszisztens

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 16.
    teljeskörű titkársági feladatok elvégzése ügyvédek napi munkájának hatékony segítése bejövő és kimenő telefonok kezelése dokumentumszerkesztési, gépelési feladatok bírósági/cégbírósági eljárással kapcsolatos adminisztratív teendők
    ápr. 22.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ápr. 21.
  • Amit kérünk Tőled: az elnöki kabinet munkájának támogatását, a kabinetvezető találkozóinak, programjainak egyeztetését, titkársági, adminisztrációs feladatok ellátását, határidők figyelemmel kísérését, iktatási, postázási feladatok ellátását.
    ápr. 20.
  • Handling and registration of incoming and for outgoing postal items; Registration and budgeting of incoming invoices; Ordering and storing office supplies; Data entry; Preparing customer statements; Filing and archiving documents; Booking flight tickets; Support for other Facilit...
    ápr. 20.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    ápr. 20.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    ápr. 20.
  • Titkársági asszisztens

    1052 Budapest, Piarista utca 4.
    feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...
    ápr. 20.
  • ellátja a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet alapján felmerülő feladatokat; részt vesz az iktatási feladatok ellátásában, valamint adatbázisok vezetésében; közreműködik a Humánpolitikai és Ügyviteli Főo...
    ápr. 19.
  • Office Manager

    1052 Budapest, Piarista köz
    Office support services   Develop and implement office management related policies by setting up procedures and standards to guide the operation of the office in accordance with the current standard; Cooperate with IT Officer on procurement of IT equipment; Cooperate with HR Mana...
    ápr. 18.
  • Szállodai adminisztrativ feladatok elvégzése: Bérszámfejtés előkészítése, adminisztrálása; ki- és belépődolgozók adminisztratív előkészítése Házipénztár vezetése, pénztárosi teendők ellátása Napi kapcsolattartás a könyveléssel, beérkező számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása...
    ápr. 18.
  • Bejövő számlák ellenőrzése és könyvelésük előkészítése Kintlévőségkezelése (fizetési felszólítások, kintlévőségi riportok készítése) Számlázás Folyószámlák egyeztetése partnerekkel Banki utalások A könyvelő és a könyvvizsgáló részére szükséges dokumentumok előkészítése Nyilvántar...
    ápr. 17.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    ápr. 16.
  • Mid-Officer

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 12.
    Ügyletekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Credit control feladatok ellátása (szerződéskötési és hatálybalépési feltételek meglétének ellenőrzése) Negyedéves monitoring feladatok ellátása Az üzleti terület napi munkájának teljes körű támogatása Management riportok e...
    ápr. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim