Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák V. kerületben

20 db találat
Szűrés
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • ellátja a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet alapján felmerülő feladatokat; részt vesz az iktatási feladatok ellátásában, valamint adatbázisok vezetésében; közreműködik a Humánpolitikai és Ügyviteli Főo...
    ma 09:32
  • A vezérigazgató szakmai munkájának napi szintű támogatása Projektmunkákban való aktív részvétel (kifejezetten a határidők és a feladatok nyomon követése, betartása) Szóbeli-írásbeli kommunikációs kapcsolattartás belső és külső partnerekkel Jegyzőkönyvek, értekezlet emlékeztetők,...
    ma 19:50
  • A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    tegnap 13:00
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 17.
  • Recepciós (napi 4 vagy 6 órás)

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 18. 2/1
    Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...
    ápr. 16.
  • Szerződések adatbázisban történő rögzítése. Munkaidő: H-P 09:00-16:00 között heti 4-8 órában. (Igény esetén ennél többet is lehet dolgozni más pénzügyi feladatokkal kiegészítve.) Munkavégzés helyszíne: V. kerület (Van lehetőség home officera is.) Bér: br. 1 900 Ft/óra (25 év alat...
    ápr. 16.
  • A Színház és Film Intézet (SZFI) és a fenntartásában lévő Színház- és Filmművészeti Szakgimnázium és Technikum (SZGT) pályázatot hirdet Iskolatitkár, oktatásszervező feladatok elvégzésére FELADATOK: Iskolarendszerű képzések szervezési feladatai (érettségire épülő szakképzések, sz...
    ápr. 16.
  • Irodavezető

    1054 Budapest, Alkotmány utca
    A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése Külföldi kiküldetések szervezése Tárgyalások és irodai események támogatása Kapc...
    ápr. 15.
  • a menedzsment tevékenység során szükséges dokumentumok elkészítése, előkészítése a projektmenedzser és a pénzügyi vezető számára, az elkészült dokumentumok előterjesztése jóváhagyásra, a szükséges módosítások átvezetése, a dokumentumok javítása, nyilvántartások vezetése, jelentés...
    ápr. 15.
  • Recepciós, titkársági és egyéb adminisztratív feladatok ellátása Ügyfelek fogadása Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása Futárszolgálat kezelése Telefonhívások kezelése Általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) Ü...
    ápr. 15.
  • Amit kérünk Tőled: az elnöki kabinet munkájának támogatását, a kabinetvezető találkozóinak, programjainak egyeztetését, titkársági, adminisztrációs feladatok ellátását, határidők figyelemmel kísérését, iktatási, postázási feladatok ellátását.
    ápr. 14.
  • Handling and registration of incoming and for outgoing postal items; Registration and budgeting of incoming invoices; Ordering and storing office supplies; Data entry; Preparing customer statements; Filing and archiving documents; Booking flight tickets; Support for other Facilit...
    ápr. 14.
  • Tudománymetriai szakreferens

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1052 Budapest, Piarista utca 4.
    Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi. A HUN-REN Magyar Kutatási Hálózat rendszeres, tudományos és szervezeti teljesítménymérésével összefüggő feladatok ellátása, a kutatóhelyek értékelési módszertanának és eszköztárának fejlesztése. Szakmai...
    ápr. 14.
  • Feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ben meghatározottaknak megfelelően végzi; Ellátja a HUN-REN Központ stratégiai tervezési feladatainak adminisztrációját; Ellátja a kutatóhelyek tudományos kutatással kapcsolatos tudományos, kutatási és kutatásszervezési ügyeinek adminisztrációjá...
    ápr. 14.
  • Titkársági asszisztens

    1052 Budapest, Piarista utca 4.
    feladatait a HUN-REN Központ SZMSZ-ében meghatározottaknak megfelelően végzi; ellátja a Stratégiai és Monitoring Főosztály részére érkező iratok átvételét, számítógépes iratkezelői rendszerben történő iktatását, a kimenő levelek postázását; teljeskörű adminisztráció, levelek, ira...
    ápr. 14.
  • beszállítófejlesztési alprojekthez kapcsolódó partneri együttműködések felkutatása; üzleti partnerkapcsolatok aktív fejlesztése; elemzések készítése, vállalkozásfejlesztési koncepció kidolgozása a beszállítóvá válás területén, pilot programok megvalósítása; projekt előrehaladásán...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim